Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Kasım 2015

dindar geçinen insan,dindar,yobaz,dinler,islamiyet,müslüman,küfreden dindar, karı kız dindar,deizm,ateizm,deist,din
Dindar geçinen insanların neredeyse %90 ından neden nefret ediyorum, bölüm 851232545321. Yukarıda bloguma gelen bi yorumu görmektesiniz.

Kendileri inanmayanlara ana bacı küfretmeyi, onları aşağılayıcı hakaretler etmeyi kendilerine HAK görüyolarken, bizim sadece dini eleştiriyor olmamıza bile katlanamıyorlar. Üstelik ben dini eleştirirken kimsenin ne annesini, babasını, dıdısının dıdısını ağzıma alıp küfrediyorum, nede ağza alınmayacak şeyler söylüyorum.

İyilik meleğiyiz, biz iyiyiz, doğru insanlarız, şuyuz buyuz diye böbürlenip kendi kendinizin totosunu şaha kaldıracağınıza biraz insan olmayı öğrenin. Biz kimseye müslüman diye, inanıyor veya inanmayanlar hakkında eleştiriler yapıyor diye küfür etmiyor, onları dinleyebiliyor isek, sizin de önce İNSAN olmayı başarıp sonra aynı HOŞGÖRÜYÜ bize göstermeniz gerekir.

Küfür ACİZLİKTİR, bir görüşe cevap verebilecek ZEKANIZ olsun, ağzınıza her fırsatta hastası olduğunuz o çükünüzü alacağınıza elinize kitap alın ! Sizin gibilerden tiksiniyorum, sözde ahlaklı özde ahlaksızlar.

He bu arada, yukarıdaki kafaya sahip yobaz andavallar için dip not:
%90'ı müslüman olan bir ülkede dini eleştirmek insana sevgili kazandırmaz, salak saçma şeyler uydurup kendinizi buna inandırmayın, ben zaten nişanlıyım sevgili ihtiyacım yok, ön yargınıza bacağımı sokayım.
Aklınızın nerede olduğu, düşünce yapınızdan ve yorumlarınızdan bile belli...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları