Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Aralık 2015

çikolata, sahipsiz çikolata kutusu,kaşıkla çikolata, kolesterol, diyet yaparken, çikolata delisi
Sabrımı zorluyolar cidden, yahu annem kolesterol hastası, yani yağ, şeker, kıl, tüy yememesi lazım, kıl tüy lafın gelişi tabi, ailede kolesterolü olmayan kıl tüy yiyo imajı uyandırmasın sonra öyle ailemi olur nan. Babama yüzlerce kez söylememe rağmen gidip, içinde fındık ve çikolata olduğu rivayet edilen çikolata kutusundan alıyo ve bana uzatıp "ver annene de ekmeğe sürüp yesin" diyo. Nan arkadaş, ben diyom kolesterol, o diyo "sürsün yesin"

İşin sinir bozucu kısmı ise, annem tutupta bunları sürüp yiyecek bi kadın değildir reyiz, ha şöyle dese olur "oğlum bak 1 kilo sigara aldım, annene ekmek arasına şöyle güzelce koyda yesin" Çünkü annem rahatsız olduğundan öğlenleri ancak kalkıyo, kalktığında ise ilk işi Western filmlerindeki kovboy emmilerin kameraya bakıp karizmatik çıkma hevesiyle ağızlarına tutuşturdukları ile poz verdiği gibi, ağzına sigara koyup çayı beklemek oluyo. Yani zaten asla o koduğum çikolatanın kapağını açıp yemez, diyom ama anlatamıyom babama.

He diyecen ki "yemezse yemesin nan totoş admin, baban düşünüyo alıyo işte ne dert ediyon" Öyle değil işte, çünkü zaman zaman vücudumun ihtiyaçlarına karşı sessiz kalamayan bünyem kötü yola düşüp şeker arayışına girişiyo. Ben zaten onu zar zor kandırıyorum, her gün türlü işkenceler ve aldatmacalar yapıyorum bünyeme. Bazen oluyo, çok sinirli oluyorum, ya da mutsuz, ya da gergin, ya da böyle enteresan bi hal, şey gibi, mala bağlamak gibi bi hal, hani hiçbişey yapmadan hissetmeden, oturup sığır gibi kaşıklayasın gelir ya önündekini, heh öyle bi his işte. Bazen de fitness sonrası bünye dile gelip "şşş nolur az şeker ver olum ya" diye yalvarmaya başlıyo. İşte bu gibi anlarda, dolabın kapağını açtığımda "A-a elma bitmiş, of yaaa" derken, alınan ve bir türlü kimse tarafından yenmeyen o çikolata kutusu dolabın en üst rafından bana bakıp dantelli kilotlu çorabını çay kaşığı ile okşamaya başlıyo. Çoğu zaman dayanabilsem de bazen dayanamayıp cazibesine kapılıyo ve daldırıyorum kaşığı, daldırıyorum kaşığı, ama ne daldırıyorum, coni sins görse, çikileta kaşıklayan adam diye video çekip satar o derece.

İşin moktan yanı, ben kilo takıntısı olan bi adamım, yani kilo takıntısına sahip olmak için şişman olmak gerekmiyo tabi, var işte bi takıntı napiyim. Bu sefer irademe laf geçiremeyip çikolatayı kaşıkladığımda kilo takıntımdan dolayı öyle bi vicdan azabı kaplıyo ki içimi, zannedersin akp ye oy atmışım, kadına şiddet uygulamışım, ya da bi köpeği pompalı ile vurmuşum, öyle garip, kötü, anlatılamaz bi his kaplıyo içimi. "Bok mu vardı da yedin çikolatayı" diyo içimden Kral 2.Abd-al-ilah.

He ne oldu, ben de kendimce çözüm yöntemleri geliştirdim artık, ya yüzüğü yıllarca saklayan bilbo gibi çikolatayı da saklayıp görmeyeyim diyip onu rafların en arkasına koyup önüne bir sürü zımbırtı diziyorum, ya da dışarıya çıkarıp şekerlenmesini bekleyip, sonra da "aaaaa, tüh yaaa, baba bak bu şekerlenmiş yenmez bu daha (gerçi çoğu kez kendileri unutuyolar ve şekerleniyo)" diyip çöpe atıyorum ve babama 100.kez "baba bundan alma ben diyet yapıyom, annemde kolesterol var yememesi gerek, sen de yemiyosun" diyorum.

Hoş, kara veba gibi sevgi koyayım, babam yine bi süre sonra alıp o çikiletayı dolaba koyuyo. İyi niyet imajı verip "sizin için alıyorum" derken aslında bizi öldürmeye çalışıyo olmasın nan bu. Bak tırstım şimdi inceden heee...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ahh hep iyi niyetten dimi bunlar :))

    YanıtlaSil
  2. ah panpacık
    son zamanlar çok formdan düştün..
    bu nasıl anlamsız bir konu, bu nasıl anlamsız bir yazı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni uzun süredir takip eden biri olmadığın çok belli hocam, çünkü öyle olsa bu tarz bi yorum atmazsın. Benim işim din ile ilgili yazılar yazmak değil.

      Ben blogu açtığımdan beri aklıma gelen her şey hakkında (kişilerin saçma bulduğu yada hiç düşünmediği her şey) mizah yazıları yazar ve çizerim. Sadece bir tırnakla, otobüsle ilgili bile yazılarımı bulabilirsin.

      Ben anlamlı konu yazmakla mükellef birisi değilim, burası benim mizah blogum, yani hem günlük niyetine kullandığım hem de makara yaptığım bir alan. İyi günler.

      Sil
  3. az çok biliyorum yazılarını evet rahatlıyosun, makara yapıyosun falan ama en saçma başlıkta bile bi mesaj veriyosun... yani okuyan birileri ya evet, temiz olmak lazım, kibar olmak lazım, saygılı olmak lazım gibi şeyler düşünüyor okuduktan sonra.. espirili de olsa, küfürlü de olsa yazılar boş olmuyodu.. bu biraz boş geldi bana..neyse alınma sen devam et yazmaya

    YanıtlaSil
  4. Panpa aldirma sen bu trollere,benim aklımdan geçip te dile dokemedigim birçok kelimeyi sarf ediyorsun,seni okumaktan keyf alıyorum ve guluyorum sayfanda ayrılınca yine o motomot halime geri donuyorum

    YanıtlaSil
  5. Ye sen ye,afiyet olsun Panpa :)

    YanıtlaSil
  6. sen yaz bi okuyoz cinaslı vecizelerini:)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları