Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Aralık 2015

yol parası olmayan adam, sigara muhabbetleri,sigara parası,sigarayı bırakın,komik sigara,akbile para, bakkal, mantığa gel,cebindeki son parasını
Aslında bi yazı seriisi düşündüm, "mantığa gel" diye, ama sonra zittir et, her birinin bir başlığı olsun ki google abimiz seo açısından popomuzu daha çok şapşiklesin dedim. Bloga gelen giden yok bari google dayının örümcekleri gelsin. Neyse, efem bu seriyi düşünme sebebim de şuydu, öyle enteresan şeylerle karşılaşıyorum ki, muhabbet bana kendi geliyo sanki. Eski Yunan Tanrısı Cenabettinus gibiyim (yok nan öyle bi tanrı deli misin), hani şu dinlerin zirve olduğu çağlarda yaşıyo olsaydım, "işte o an Tanrı gökten koyun, inek, sığır, Adriana lima, Kyle Minoque falan yağdırdı, ama o da ne adminin kafasına ise çük yağdı" tarzı bi rivayete kurban giderdim büyük ihtimal.

Neyse, öyle çok geyik yaptım ki konuya girer girmez, bu kadar geyikle 5 noel babaya hediye aracı üretirdim sevgi koyayım. Şimdi konumuza dönelim.

Yer Bağlarbaşı, bi markete girip altınvaşak diyet püskeviti alıp sabah bi şeyler yiyerek metabolizmama "oooo beyimiz hala yatıyo mu? kaksana lan çalış çalış" demeyi amaçlıyorum. O sırada bi adam girdi içeri, akbiline tl yükletecekmiş. Ben püskevitini almış sıra beklerken duyduklarımı, geçen konuşmayı, kendimce yorumlayarak anlatıyom şimdi:

Bakkal: Ooo naber yea, işe mi?
Adam: İşe işe (işe derken, bakkala işe demiyor yani, işe gidiyorum diyor, onu şey edeyim dedim)
Bakkal: Nereye?
Adam: Taşdelen tarafuna
Bakkal: Hmmm, ne kadar yükleyeyim?
Adam: Bah bahalum kaç tl var içünde? (2-3 tl fazla atmayayım, cebimde kalsın simit yirim)
Bakkal: 1,30 tl var (oooh yükleriz şimdi liraları), ne kadar yükliyim?
Adam: Hmm, para yoh ya, 5 tl yükleseh benü getirip goturur mü? (ona göre yani, hayır parayı yükleriz, sonra tutup da yolda kalırsam zükerün bak)
Bakkal: Götürür götürür ya niye götürmesin.
Adam: Tamam o zaman yuhle 5 tl.
Bakkal: Tamam
Adam: He bide baaa ordan bidene Kemıl Bahkksss ver. (Ben falancaya "abimiz sigara içmiyo" dedirtmem)

Olaydaki mantık hatasına, "para yoh ya" yı niye kalın yazdığıma gelelim.
Yahu abi, yahu gözünü sevdiğimin emekçi adamı. Hulen 2 kuruş para kazanıyosun, bak cebinde yol paran bile yok, elindeki paranın 5/3'üyle işe gidip gidememe problemleri çözüyosun, akbile 3-5 tl yüklerken karnın ağrıyo ama sigaraya gelince laps diye çıkarıyosun parayı. Yapma gözünü seveyim, yapma pls, nolur nan, yapma. Bi daha da demiycem bak, o sigara bırakılacak, yol parana ekle sigara paranı, hem daha sağlıklı olursun, hadi bakam reyiz.

Bu arada ufak bi dip not: Konuşmaları Bakkal - Adam şeklinde yazdım, Bakkal'ın yanına niye adam yazmadın, bakkal adam değil mi? gibi kelime oyunları yapmayın bana, adamı hasta etmeyin...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları