KARİKATÜR / THUG LİFE

Karikatür Çizimlerim, thug life, karikatür, aşk karikatürleri, tatlı didişmeler, dikkatsiz sevgili, ıslak bezle prizi, yok artık, aşkım, sevgiliye kızamama, ne desem, trollük sanatı, trollük
Efenim sevgilisi olanlar, hele de sevgilisi dikkatsiz olanlar, onların atlattığı çeşitli badireler sonunda bazen kızmakla gülmek arasında gidip, o aralarda enteresan, garip bi moda girip thug life dediğimiz olaya dahil olur, kızmak yerine takılmayı yada kızdırmayı tercih ederler. İşte bu da benim diğer yarıma takıldığım, o tatlı anlardan birisinin karikatürü :)

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
29 Nisan 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

TANRI FİKRİ ÜZERİNE DELİ DÜŞÜNCELER

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise
Her ne kadar deist olsam ve Tanrının varlığına inansam da bazen aklıma öyle manyakça, komik, garip ihtimaller geliyo ki, kendi kendime "bu neyin kafası ulen" desem bile cevabını bulamıyorum. Bu kafa at kafası bile olamaz belkide, öyle garip bi kafa. Demem o ki, insan neye inanırsa inansın hiçbir zaman körü körüne %100 inanmamalı, yani hep %5 lik bir "acaba" ihtimali bulundurmalı. Neticede hiçbir şey kesin değil, kimsenin inancı TSE onaylı değil yada Tanrı gökyüzünden elini uzatıp yer küreye ZITANK !!! diye vurarak "akıllı olun nan, ben varım işte" diye bir kaşe basmadığı için hiç bir şey net değil (tabi varlığıda net değil, ben deist olduğumdan var olduğuna inanıyorum Tanrının).
27 Nisan 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

TANRIYLA MI GÖRÜŞECEKSİN ? DAĞA ÇIK !

Tanrıyla mı görüşeceksin, tanrıyla dağda konuşan, dağda vahiy, vahiy gelirken, din, dinler, Tanrıyla hep yalnız, 10 emir, ayetleri dağda, dinlerden çalıntı, dinler birbirinin kopyası,
Daha büyük dinler yokken onlardan çok önce bile, şuan adına mitoloji dediğimiz inançlar zamanında Minos, Dicta dağına çıkıp Tanrı Zeus'dan kutsal kanunları öğreniyodu (yalnız başına). Sonra onlarca ilahi sayılan kişi hep bir yerlerde dağlara çıkıp Tanrıyla konuştu, hep yalnızlardı ve nedense Tanrı hep onlarla dağda konuşmayı seviyordu, sanırım inanılan Tanrı dağ zirvesindeki açık havayı çok seviyo, orada güneş ışınlarıyla çay demleyip mangal keyfi yapıyodu. Ondan olsa gerek hep dağın tepesine çağırıyodu vahiy vermek için. Minos'tan sonra farklı toplum ve kültürden yüzler, binler çıktı dağlara, Tanrıyla konuştuk hatta messengerdan ekledik dediler, hepsinin Tanrısı başkaydı, hepsi başka şeyler dedi, dağa çıkan çıkanaydı, bitmek bilmedi, hatta zannedersem dağcılık sporu bu şekilde gelişmiş olmalı. İsa, Musa, İbrahim, Muhammed vs. diye uzadı gitti dağa çıkıp yaratıcıyla konuşanlar. Bence bu işte bi iş var, hep dağ hep dağ, bu dağlarda bir şeyler var. He bu arada bende geçen dağa çıkıp Tanrıyla konuştum, bu gala daşlı gala cingılı daşlı gala, eğer yersen aybala...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
23 Nisan 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

BU KAFA YAPISINA TURP SIKILIR

kafa yapısı, Akp zihniyeti, din, dindarlar, dinlerin esir kadını, geri kafalı, bu toplum ilerlemez, bizden cacık olmaz, dindar nesil, kız çocukları okula, eğitim şart, enteresan muhabbetler, aşk ve ilişkiler,
Markete alışverişe giriyorum, bir yandan yürürken telefonda aşkımla yazışıyorum, diğer yandan reyonları kolaçan ederek keklik gibi sekiyorum. İki kadının karşılıklı konuşmasına kulak misafiri oluyorum çünkü aynı reyonlara bakıyoruz. İkisi de bulunduğu kısımdaki reyonların reklam filmi çekiliyormuş gibi durmuş birbirleriyle laflıyorlar. Sonra gülmekle ağlamak arasında kaldığım o muhabbet cereyan ediyo teslasını satayım:
17 Nisan 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARA SİS | BÖLÜM 3 | MİNAROTH'DAN ÇIKIŞ

Fantastik Roman, Kara Sis, Minaroth'dan Çıkış
Minaroth da serin bir hava hakimdi ve güzel bir gündü… İnsanlar av şölenleri ve çeşitli eğlenceler içinde huzurlu bir hayat yaşıyorlardı. Krallık oldukça yayılmakta , zenginliğine zenginlik katmaktaydı. Yeşil düz ovaları ve serin vadileriyle göz kamaştıran bir yerdi. Geniş ve sonsuzluğu andıran ormanlar , uçsuz bucaksız okyanus onların geçinmesine oldukça yardımcı oluyordu. Minaroth topraklarında güçlü ve hala hazırda sağlamlaştırılmaya devam eden çift surlu ve dört katlı kaleleri vardı. Bu kaleye sağlamlığı ve şanından dolayı Dreste Roon yani Ejder Sırtı adını takmışlardı. Nüfus ve çalışma kapasitesi ile sürekli gelişen bir uygarlıktılar.
8 Nisan 2015
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları