Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Ocak 2016

adminpanpa,mizah,karikatür, Karikatür Çizimlerim, çözüm süreci,doğu elden gidiyor,Ahmet Davutoğlu, Tayyip, akp karikatür, davutoğlu karikatür, yeni Türkiye, her gün şehit, siyasi karikatür,
Çözüm süreci diyip durdunuz çıktığınız yolda, itleri öyle cesaretlendirdiniz ki, ağızlarının suyu aktı, kudurttunuz adamları size et vereceğiz diyip. Şimdi ülkenin ağzına sıçtınız, altın varaklı Osmanlı tahtlarından asgari ücretle hayatta kalmaya çalışan halka emirler yağdırıp, ayağında ayakkabısı olmayan ailelerin çocuklarının ölmesine neden oldunuz ve oluyosunuz. Başlattığınız bu çözümsüzlük süreci, ülkenin içine etti, liseli bi stajyere ülkeyi versen o bile bu kadar batıramazdı belki.

Hani Osmanlı torunuyuz diyip diyip böbürleniyosunuz ya, bence de Osmanlı torunusunuz. (Osmanlı zamanındaki cinsel ahlaksızlıklara falan girmeyeceğim rahat olun)

Gerçekten de Osmanlı torunu olduğunuza dair 2 ispat sunayım:

1) Osmanlı gibi gösteriş ve şaşaya düşkünsünüz (Bakınız 1000 odalı saray ve altın tahtlar)

2) Çöküş zamanındaki Osmanlı gibi ülkeyi bölünmenin eşiğine getirme ve toprak kaybetme riskine kadar işleri ilerletme (Atatürk toprakları kurtarmasaydı Osmanlı'dan geriye de ufacık bir Türkiye kalacaktı, sanırım Atatürk'ün kurtardıklarını geri kaybetme niyetindesiniz)

Mühim olan birilerinin torunu, sadrazamın sağ zi-ki olmak değil, İNSAN olmak bence...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Gördüğüm en anlamlı karikatür ve yazı ağzınıza sağlık.
    Olanı biteni çok güzel özetlemişsiniz.
    Malesef ki demokratik bir ülkeyiz (!), sandığa gidiyoruz, oyumuzu kullanıyoruz, yok yine bir şey değişmiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnandığını dinin kutsal dediği kitabının Türkçe'sini okumamış yurdum insanının oranı neredeyse %90, bilimle faydalı işlerle değilde hurafelerle, inle, cinle uğraşanların dolu olduğu bir ülkede değişim beklemek mi? İmkansız...
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Çok haklisin bunlari başa getiren oy beyinli koyunlar, şimdi veddua etcem tutmucak kufretsem duymayacaklar kurunun yanında yaş ta yanar hesabı bizi de yakacak pizivingler

    YanıtlaSil
  3. Ben eskiden akpliydim sanırım şuana kadar deist olma yolunda gibiyim,sorguluyorum.neden akpli değilim diye bi başlık yaparsan hoş olabilir ve HANGİ PARTİYİ TUTUYORSUN ACABA ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk defa cevap vermedin neyse canın sağolsun :)

      Sil
    2. Açıkçası hiçbir siyasi partiye kendimi yakın hissetmiyorum, müslümanken akpye oy vermek gibi ultra mega süper bir mallık yapmıştım (kendi adıma konuşuyorum) akp zihniyeti ve islamiyetten sıyrılışımdan sonra mecburen chpye oy verdim (mecburen diyorum çünkü Kemal Kılıçdaroğlunu zerre sevmiyorum ve şakşakçılarını anlayabilmiş değilim)

      He deist olupta yine akpye oy veremez miydim? Verirdim, ben siyasette kimsenin dinine bakmıyorum, ama eğer parti lideri dinini kullanarak götümüzdeki donu alıyorsa, peygamber ilan ediliyorsa, çalması yasallaşıyorsa, fikirleri ve uzun burnu yatak odamıza kadar giriyorsa kimse ona oy vermemi beklemesin.

      Sil
  4. Abi osmanlıyla ilgili eleştirili bi konu yaparmısın lütfen: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman bulsam çok şey yapacağım da zamanım yok :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları