Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Ocak 2016

karikatür, Karikatür Çizimlerim, diyanetin fetvası,baba kızına şehvet duyabilir, dini karikatür, din, yobaz, kızına şehvet duyan, sapık diyanet, deizm, ateizm
Diyanet'in "Baba kızına şehvet duyabilir" fetvası üzerine çizdiğim karikatürdür efem. İnsanların sadece insan olmaya çalıştığı, dinlerin çöküşe geçtiği, insan aklının çük ve bacak arasından ziyade faydalı şeylere çalıştığı hiç gelmeyecek olan o günde görüşmek üzere. İyi günler.

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. taze gündem, ne zamandır sana böyle iyi bi malzeme çıkmıyodu, güzel olmuş..
    birçok yorumum arasından pk 2014 yorumum çıkmamış belki bu da çıkmaz, sağlık olsun..işine gelmeyen yorumları yayınlamıyorsun galiba, keşke sen de tarafsız olabilsen.. herkes istediğini düşünüp söyleyebilir diyorsun ama katılmadığın yorumları onaylamıyorsun (oysa küfür ya da hakaret de içermiyordu yazım).. senin için önemli değildir muhtemelen ama artık takibi bırakıyorum, biliyorum çok de şeyinde değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında malzeme çok çıkıyor da yazıp çizmeye zaman bulamıyorum.

      Yoruma gelince, neden herkes bana bu kadar atar yapmaya meraklı anlamıyorum hocam. PK 2014 e tekrar bakarsan yorumun yayınlandığını görürsün. Çalışan, ilişkisi olan ve bloga eskisi kadar zaman ayıramayan biriyim. Tonlarca yorum geliyor, uzun olanları okuyup sonra yayınlayacağım diye saklıyorum.

      O yüzden bana böyle fevrii çıkacağına benim yazıp çizerek, blogdan karnımı doyurmadığımı, bu işi hobi olarak ve fırsat bulunca yaptığımı bilmeni isterim. Hiçbir yorumu okumadan yayınlamam, ki bu da zaman gerektirir, bu konuda bana hak vermeni umarım.

      Takip edip etmemen ise tamamen senin tercihin, ama ben neysem oyumdur, kimse için duruşumu yada yaptıklarımı değiştirmem.

      Ama sana açık açık söyleyeyim, dini savunan hiçbir yorumu yayınlamıyorum, bunun tarafsızlıkla ilgisi yok, sadece benim amacım ve insanlara aşılamak istediklerime ters düşüyor. Ben insanlar uyansın istiyorum uyusun değil. Bu yüzden de her yorumu yayınlamam. Nasıl ki cami yada diyanet inanmayanlara yer vermiyor ise...
      Senin yorumuna gelince, üslubu uygun olduğundan ve samimi bulduğumdan yayınladım.

      Bak şu an normalde işteyim çalışıyorum, cep telefonundan mail geldi yorum atıldı diye. Yorumunu görünce yanlış anlaşılmayayım diyip girdim yorum attım :)
      Neyse, kal sağlıcakla, gerisi senin bileceğin iş.

      Sil
  2. Deistler sadece İslam'a mi saldırır panpa merak ettim.azicikta diğer dinlerle ilgili yazi yazda okuyak beyaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma ama bu geyikten çok sıkıldım, akıllı olan bi insanın söylememesi gereken klasik, zikindirik bi söz bu.

      Deistler sadece islama mı saldırır cevap vereyim (ki biz saldırmayız, eleştiririz, saldıranların asıl kimler olduğunu samimi olarak hepimiz biliyoruz)

      Deistler sadece İslamı eleştirmez FAKAT, tutupta islamiyetle büyümüş, zamanında müslüman olan ve kandırıldığını fark edip uyanan birinin neyi eleştirmesini bekliyosun? Budizmi mi mi?

      Diyelim ki çay içiyosun, zehir gibi acı çıktı. Çay hakkında mı konuşursun yoğurt hakkında mı?

      İslamiyetin olduğu ülkede deist, ateist, agnostik vb. isen doğal olarak islamiyeti eleştirir, sorgularsın.

      Hristiyan ülkede olsan hristiyanlığı, çin de olsan budizmi falan sorgularsın, fakat şuan için bizim hayatımızı bu dinler hiç iplemiyor (yaşadığım ülkedeki egemen din gereği)

      Kaldı ki, hristiyanlık ve museviliği eleştiren yazılarım da var, ararsan bulursun. iyi günler.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları