Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Nisan 2016

tecavüzcüyü aklamak, mizah, ensar vakfı,Sema Ramazanoğlu,Aile bakanı, bir kereden bir şey olmaz, tecavüzcüyü savunan, din, ahlaksız dindar, Karikatür Çizimlerim,
Bilindiği gibi 10 çocuğun tecavüze uğramasından sonra Aile Bakanı Sema Ramazanoğlu, Ensar vakfını savunarak "Bir kereden bir şey olmaz" demişti. Dinlerin insanları doğru yada iyi insan yapamayacağını, bunun işinin kendisinde bittiğini ve gerçek bir vicdan gerektirdiğini daha önce dinlerle ilgili tonlarca yazımda yazmaktan parmaklarım kas yaptı ama bazı kalın kafalara sokamıyorum bi türlü...

Neyse, bu konuyla ilgini ne zamandır karikatür çizeceğim diyip duruyodum, bugün hasta olmama rağmen biraz azalan baş ağrımın , bi şey yapamamaktan gelen can sıkıntımın ve bu konuda suskun olmanın verdiği rahatsızlık ile kendimi zorlayarak bu karikatürü çizdim.

Sırf AYNI DİNE İNANIYOLAR DİYE;
Hırsızlığın AK-LANMADIĞI
Tecavüzün AK-LANMADIĞI
Yaşanabilir bi Türkiye dileğiyle, görüşürüz...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Var ya şu herifi çok güzel çizmişsin, kadına benzemiş:))))))))insanın içi neyse suratına yansır o meymenetsizin gerçek hali şu çizdiğin kadar kadınsı değil:)
    konuya gelince hala o partiye oy atacakları Allah varsa mümkünse yanına alsın..

    YanıtlaSil
  2. Dileklerine aynen katılıyorum ...

    YanıtlaSil
  3. Şahsı sevmem ama cümle sanırım " bir kişi yüzünden bütün vakfı suçlayamayız" diye duydum. Ne kadar doğru bilemem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİlmiyorum, işlerine geldiklerinde kıvırmayı çok iyi becerdikleri için çok inanamıyorum. Kaldı ki öyle ise bile, bir bakan olarak yanlış anlaşılmaya sebep vermeyecek cümle kurmaya yeterli kültür ve edebiyat bilgisine sahip olmalı diye düşünüyorum ;)

      Sil
  4. admin panpa deistmisin hala acaba :) ? deistlik yazın çok güzeldi neden deist oldum diye yazın vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, evet hala deistim :)

      Sil
    2. Bende deist olmayı düşünüyorum ama insanda yine bi korku var deist olursam ya müslümanlık doğru çıkarsa ? ikimizde cehenneme vip bilet almayalım ? :D

      Sil
    3. Olasılıklar her zaman vardır. Neticede hangi dine inanırsan inan bir diğer dinin doğru olabilme ihtimali ve yine cehennemde yanma ihtimali vardır. Fakat bu din ve inanışların insan aklına soktuğu bir uydurmadır, ben dinlere ve kebapçı bir yaratıcıya inanmadığım için içimde hiç kuşku yok :)

      Sil
    4. Peki son bi sorum var ölünce sence ne olucak ? Deistlik görüşüyle yorumlarsan sevinirim :)

      Sil
    5. Deizm bir din olmadığından ve "ben Tanrıyla konuştum" diyip kendini peygamber ilan eden bir lideri olmadığından bu soru her deiste göre değişiklik gösterir. Fakat genel olarak deizm ölümden sonrasına bilinmezlik olarak bakar, yani her bir deist, ölüm sonrası için olası farklı senaryoları düşünebilir fakat dinlerdeki gibi "kesinlikle şöyle olacak" tarzında ahkam kesemez.

      O yüzden ben de insanların bu olay hakkında bir şey bilmediğini ve bilemeyeceğini düşünüyorum. Fakat evrenin Tanrı olduğuna inanan bir deist olarak, evrende bir tozun bile boşa harcanmadığını ve her maddenin farklı bir maddenin oluşumunda kullanıldığının farkında biri olarak (ölen canlıları bile kullanır evren) ölünce büyük ihtimal evrene sağlayacağımız faydayı sağlayıp Tanrı olan evrenle bütünleşeceğiz.

      Sil
    6. Umarım türkiyede deist sayısı çoğalır günler,aylar,yıllar geçtikçe deistlik umarım gelişir sağlıcakla kalın sitenizi takipteyim sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkürler :)

      Sil
  5. Hangi partiye oy veriyosun abi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok boktan bi durum bu.
      Akp ye ölsem vermem.
      Mhp ye de.
      Hdp ye vermem için zaten zikmeleri lazım.
      Chp ye verdim son seçimde, o da sırf MECBURİYETTEN.

      Ülkenin boktan durumda olmasının da temel sebebi bu zaten, ne oy verecek düzgün bir parti, ne de başa geçecek doğru düzgün bir adam var...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları