Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Nisan 2016

agnostik, ateist, deist, deizm, din, din ve vicdan, dindar dinsizler, dötüm ayağı, gösteriş budalası, jipe binen türbanlı, komşusu açken tok yatan, Nihat Hatipoğlu, sözde din, sözde hoşgörü,
Bu yazıyı okuyacak olan birçok dindar (dini fark etmeksizin), haklı olduğumu bildikleri halde, iç sesleri onlara "adam haklı hiç kıvırmaya başlama" diyeceği halde eminim ki yinede kendilerini savunmak için söyleyecek çok şey bulacaklar. He bu arada, dini fark etmeksizin dedim ama, doğal olarak ben söylemek istediklerimi anlatırken ülkemdeki dinden örnek vereceğim, okuyan hristiyanı, şintoisti bilmemesi de alması gereken mesajı alsın, kızım sana söylüyorum gelinimin kafasından sekip beynine girsin sıtayla...

Yolda yürürken, otobüste turşu fıçısına dönmüş kalabalığın arasında pelikan misali çıkan başımı cama doğru yöneltmişken, bi yerde oturmuş mal mal düşünmekteyken ve bir çok anda, sıkça gördüğüm bi sahne var, dinlerin, "biz varya oğlum, iyilik timsaliyiz biz, dinimiz şunu emrediyor", biz şöyleyiz böyleyiz" diyip böbürlenen hedede hödödöcülerin ve son anlam bükücülerin övündükleri ve KENDİLERİYLE çeliştikleri en saçma şeydir bu gördüğüm. Nedir O ?

Bakıyorum, 4x4 jip, lastikleri at kafası kadar, arabayı satın almaya kalksam organlarımı satmam bile yetmez yanında eşantiyon vermem gerekir o derece. Direksiyona bakıyorum, yirmili yaşlarda kapalı bi kızımız dev gözlükleriyle gaza basmakta. Şimdi bakın, bu araba sadece bi örnek, kekoluk yapıpta "gözün arabalarında mı kaldı deme bana" sokarım ağzına lahmacun küreğini...

Eğer sen günde 100 tl yakan, almak için 120.000 tl ödediğin bi arabaya biniyo ve sonra bana, ya da benim gibilere sırf dinsiziz diye, günahkar, vicdansız, kötü insan, blabla diyosan bilesin ki dünyanın görmüş olduğu en büyük günahkar ve VİCDAN yoksunu sensin. Neden biliyo musun? Ben dinsizim evet, ama ülkede bu kadar aç varken BİR DİNSİZ OLARAK 4x4 lere binecek, bir ailenin 1 haftalık mutfak masrafını bir günlük benzin parası yapacak kadar VİCDANSIZ değilim !!!

Dinimiz gösterişi sevmez derken lüks araçlara binip İsmail Yk triplerine girmenizin çelişkisini bi sorgulayın, ayna karşısına geçip azcık gözünüzdeki çapağa bakın derim. Ukrayna cumhurbaşkanının tırnağı bile olamazsınız...

Gel gelelim sizin övündüğünüz o söyleme "Gomşusu aç üken dohhh yatan bizden deyüldüüüür". Sana tek bi lafım var, bastırarak ve tüm samimiyetimle, başka türlü anlatamayacağım için şöyle söyleyeceğim: "HASSSSSSKTİRRRRR NAN ORADANNN !!!" Bırakıcaksın bu dötüm ayaklarını, iyilik masalları okuyarak iyi insan olunmaz bunu artık şu kafanıza sokun ! Şu efendi böyleydi bu efendi şöyle iyiydi diye anlatınca sen iyi olmuş olmazsın. Komşusu aç yatarken tok yatan sizden değilse siz kimdensiniz nan ! Dulkadiroğlullarından mı? Yangelizmoğullarından mı? Kimlerden?

Ülkenizdeki tüm aç komşularınızı doyurdunuz da ondan mı 4x4 lere biniyosunuz? Eğer samimi olarak bizi eleştirme hakkını kendinde bulmak istiyosan önce dininin emrettiklerini yapıp sonrasında da o ÖVÜNEREK ANLATTIĞINIZ şeyleri uygulayın ki, e hadi o zaman bak adamlar samimi diyelim. En azından inançlı da olsanız saygı duyup "kendi içinde tutarlı diyelim". Erkeğiniz Allah der, peygamber der ama 18 den sonra kerhaneye gider ve çıkınca tövbe eder ya hani, aha işte bu yaptıklarınız tamamen aynı doğrultuda.

Ama size de suç bulamıyom sevgi koyayım, dinlediğiniz hocalarınız bile sizin gibi, üzüm üzüme soka soka kararmış... Bak Nihat Dolaroğluna, nasıl da anlatıyo peygamber şöyle yatardı, böyle iyiydi, öyle iyiydi diye, peki bu ülkede aç insan yok mu? Aç insan varsa, sen nasıl otel dikebiliyosun din üzerinden kazandığın paralarla? Dinin sana açları doyurmayı emretmiyo muydu? E hadi, git yardım et. Ama yooook, her şeyiniz lafta, övündüğünüz şeyleri siz bile samimi olarak uygulamadığınızdan bir avuç laf salatası olmaktan öteye geçemezler.

Bu ayaklar dötüm ayağı. Emin olun, ben ve benim gibi biçok deistin, ateistin, agnostiğin sizin bu yaptıklarınızı yapmaya vicdanı el vermez. Yahu ülke şu durumdayken ben sizin gibi ayet hadise uymak zorunda olmadığım halde 20-30 milyarın üzerine çıkan bi arabaya binemem, içim el vermez... Milyarlarca dolarım olsa, fukara mahallesine zenci çükü gibi otel dikecek kadar insafsız olmadım ve olamam !

Bakın ben size ne diyeyim, varsın biz dinsiz olalım siz din sahibi, biz bir şey istemiyoruz, kendinizle birlikte sahte ahkam ve makyaj setlerinizi de bizden uzak tutun yeter. Başka kelam istemez, adios amigos, tek amaç iyi insan olmak, elveda...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

19 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :)))o 4x4 jiplileri onlara AKP hediye ediyor, bu Süslümanlar da "Bu üzümün bağı nereden?" diye sormuyorlar. Zira "Üzümünü ye, bağını sorma" diyen insanlara haram yemeyi teşvik eden!! bir Müslüman toplumuz!!! Şimdi malum kımıl zararlısı o beğenmediği cumhuriyetin kazanımlarını (özelleştirdikleri google'da listesi var A4 sayfası sığmaz) yiye yiye, sata sata bitiremedi, örtülü ödeneği de kendine bağlattı ya (ondan önceki cumhurbaşkanları maaşım yetmiyor, örtülü ödeneği de bana bağlatın dememişlerdi) işte oradan bunlara "al kocan market açsın, al altına jeep, al senin kızını bedava dersaneye yollayayım" vs. ihya ediyor. Etmese oy atmazlar ona biliyor. Ha şimdi bunlar dindar.!!!! Ya, 60'ıma geldim nerede bir sakallı, yarım saat önce cuma namazından çıkmış esnaf varsa hep ayıplı mal sattı, kandırdı, üçkağıt açtı! Gazeteleri aç cami imamı, dini dernek bilmem nesi, Kuran kursu hocası sübyancı kaynıyor, e Avrupa desen kiliseler kilise değil sübyancı yuvası. Bence 15 yılın sonunda Türkiye'de ateist sayısını bilemem ama deist sayısı artmıştır:)))kımıl zararlısının sayesinde (ben Tayyip'e kımıl zararlısı ismini taktım)
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla Tayyibi, Akp yi falanda geçtim, hepsi aynı. Madem uymaları gereken ve övünerek ahkam kestikleri konular var o zaman uysunlar da samimiyetlerini görelim değil mi :)
      Teşekkürler

      Sil
    2. Bende yeni bir deistim, 39 yasindayim Hollanda'da yasiyorum burada dogdum. Cok sukur Turkiye Islam Cumhuriyetinde yasamiyorum. Hic bir Musluman ulkede yasamayi istemem. Cok dindardim ama maalesef kral ciplakmis.

      Sil
  2. Eline ağzına sağlık kardeşim.Din denilen olgunun temeli inanç sistemine dayalı olduğu için maddiyattan uzak saf temiz bir inanç sistemi olması gerekmez mi ? Ama bakıyosun hiçte öyle deil.Misal inancın gereği evinde dini nikah kıydıracaksın yada Mevlid okutacaksın ve hoca çağırdın evine işi bittiğinde çıkışta ödemesini almayanını ben hiç duymadım.Hani allah rızası içindi ? Tapeleri mutlaka dinlemişsinizdir,adam yolsuzluk hırsızlık yapıyor ama yinede cümlelerinin çoğunun sonunda inşallah başında Selamın aleyküm. Bunlar ya bizimle kafa buluyorlar yada en büyük ateist bunlar neyse saymaya kalksak uzar gider. Tesbitlerin çok doğru ve yerinde bir sonraki yazında ülkemizdeki din sömürüsünü daha kapsamlı yazmanı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacağım çok şey varda, bakalım artık zaman buldukça :)

      Sil
  3. Hayy ağzına sağlık.Giyindikleri ayrı hava, satın aldıkları çok ayrı, arabaları ohooooo ho! çok ayrı!Gördükçe şaşıyorum.Bu mudur diyorum ses yok.Dinimden soğudum ve bunları destekleyenler de var.Neymiş;yıllarca bastırılmışlar,rahat hareket edememişler,örtünememişler,okuyamamışlar vs. Şimdi acısını çıkarıyorlar yani.Öteki biziz ve bizi kesinlikle tasvip etmiyorlar.İktidar yanlılarının da inanılmaz booooom! diye zenginleşmesi de var.Gözümle gördüğüm nice tanıdıklarım var.Memleketin temeli yok artık pamuk ipliğine bağlıyız.Yazık bize :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllarca bastırıldık, rahat hareket edemedik demek "onların kendi inançlarına göre" bahane olamaz. Islamiyette Allaha bahane uydurulmaz bunu kendilerinin bilmesi gerek. Bize ahkam kesip caka satacaklarına kendi inanclarındaki samimiyetsizliklerini fark etsinler. Sözleri cüppeli ahmet hoca, hayatları parayı seven zenci rapci...

      Sil
  4. usta şu bir gerçek kimse demesinki islamiyet öyle böyle yok efendim biz müslümanız diye onlarda en az benim kadar dinsizler dinlerini uygulayabilenlerin devri emevilere kadar geldi ve orda kaldı şurdan biri çıksın desin islamiyet var uyguluyoruz oda 1 numaralı işid üysidir nokta islamiyet eşittir işid bizim insanlarımızın islmaiyet artık işlerine gelemediği için olduğu gibi yaşamıyolar neden çünkü çağa uygun değil abi bundan 1400 sene öncesinin kültürünü kullarrını bok yaşatabilirler mesala bak karı 4*4 cibi var cib böyle yazılıyodu demi bak ben daha nasıl yazıldığını bilmiyorum karı alıyo biniyo ha binmeye hakkı varmı böyle bi insanın var ama hiç yoktan insan dediklerini önce bi kendi uyguluycak neyse işte efendim islamın işlerine gelen kısımlarını kullanıyorlar diyerlerini yok o uydurmadır yok tefsire bak o ayette öyle demek istememiştir falan filan işte neden böyle çünkü yok islam çağa göre uygun değil kültüre uygun değil açık ve net zaten islam kültürü ve çağını yaşatsalardı işid gibiydik ki bence yavaş yavaş öyle oluyoruz iktidarımız sağolsun eski kafa eski şeriatçı orta çağ anadolusu baskıcı osmanlı zihniyetini yeşertmek istiyolar adamlar bu bence cahil zihniyet devam ederse böyle mümkün olabilecek gibi gözüküyor bizim cahil insanlarımızda işte şeriat gelsin o gelsin islamiyeti yaşayalım diyolar sanki çok güzel bişey yaşayacaklarda ama bilmiyolarki sonları iran gibi olacak iran halkı şeriattan o kadar bezmiş ki garibanlar en küçük bi tatilde hemen antalyaya kaçıyolar rahatça özgürce giyinebiliyolar ama ne yazık ki artık bizim ülkemizde de özgür dolaşamıycaklar hatta belki hiç gelemycekler neyse hocam kafa ütüledim iyi geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte anlamamakta direniyolar, yoksa bende yazıp çiziyorum bunları ama millet tuhaf...

      Sil
    2. Hala deist misin admin.

      Sil
    3. Deistlik konusunda kafa karisikligi yada agnostiklige, ateizme dair dusunceler ve ilaihi dinlerin olabilecegi konusunda arastirmalarin sirasinda hic kafa karisikligi olusmuyor mu

      Sil
    4. Düşünmeye ve sorgulamaya ara vermediğim için tabi ki zaman zaman farklı yorumlamalar yaptığım, soru işaretleriyle savaş verdiğim oluyor ama yinede hala deistim

      Sil
  5. Bilmiyorum bunu yayınlarmısın ama;
    1-Müslüman diye jeep'e yüksek binalara, efendim ipek elbiselere sahip olamayacak diye birşey yok! Kendi inancıma göre bu dünyayı Allah insalar için yarattı ve tabii olarak bu dünyadaki nimetleride en çok hak eden Müslümanlardır. Jeepede biner ipek elbisede giyer, yüksek yüksek kat kat binalarda da oturur. Hem nerden biliyosun kimin yardım edip etmediğini adamların evinde yatıp kalkıyosun heralde öyle mi?
    2-İnsanlara bakarak İslam eleştirilmez. Sadece islam değil hiçbir din ve hiçbir toplumu, ırkı insanlara bakarak eleştiremezsin. Kürt halkının içinde teröristler var diye hepsine terörist diyebilir misin? Yada Türklerin içinde terörist olsa bütün Türkler terörirsttir diyebilir miyiz? Bu son derece yanlış.
    3-Deistler, Agnostikler, Ateistler şöyle yaparda böyle yapar. Facebook'da kaçtane bu tarz sitelere girip baksam sürekli islama ve islamın başörtülü kızlarına ağıza alınmayacak küfürler, hakaretler, alay etmeler var. Çok masum değiller, heleki bir bayanın fotografları aylaşılıp ona küfür etmek dalga geçmek sadece şerefs***lerin işidir.
    İyi günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan, sen bence yazımı okuyup anlamak yerine "nasıl savunurum" diye düşünüp saçmalamışsın.

      Neden mi?

      1- Ben sana diyorum ki, eğer müslümanım diyorsan, müslümanlık fazla harcamayı, ihtiyacından fazlasına sahip olmayı yasaklar ! İşinize göre tvdeki hocalar gibi oranızdan buranızdan fetva verip kendinizi savunmayın, inanıyorsanız samimi olarak inanın kılıf bularak değil. Eğer müslümansan ve ülkende açlıktan ölen milyonlar var ise EVET O JİPE BİNEMEZSİN, EVET İPEK ELBİSE DE GİYEMEZSİN !!! he eğer yoo binerim de, gezerim de diyorsanız kendi içinizdeki samimiyetsizliğinizi ve övünüp anlattığınız şeylerin boş olduğunun farkına varın. Peygamber hırkayla yatardı, elindekinin fazlasını insanlara verirdi diye sulu gözlerle anlatıp inanmayanlara kafir derken, yüzlerce açın oturduğu mahallede jiple cirit atmak, etrafına duvar örüp içinde havuz keyfi yapmak tamamen TUTARSIZLIKTIR !

      Önce inandığınız şeye samimi olarak inanın ben bunu diyorum. Hatta ve hatta, eğer Kurana, Hadise uygun bir müslüman olacağım dersen, kusura bakma ama cep telefonu ve bilgisayara sahip olman bile bir lüks. Ne oldu, ülkedeki açların karnı mı doydu? Ha doymadı ise, komşusu açken tok yatan bizden değildir geyiğine kimse girmesin. Bu arada kimsenin evinde yatıp kalkmama gerek yok, bir konuda gözlem yapacağın zaman konuyla ilgili kişilerin evinde mi kalırsın? Koyunlarına mı girersin? Yıllarca müslüman olarak yaşadığım ortam, etrafımdaki %95i müslüman toplum, akrabası, komşusu hepsi ama hepsi, hepsinin ne yaptığı nelere ilgi duyduğu ortada. Onların tek yardım anlayışı kurban bayramında kesilenden etrafa biraz vermek, he birde çok önemli olan, ülkenin ve halkın yaşaması, hayatını devam ettirebilmesi için olmazsa olmazları cami inşaatları için YARDIM yapmak. Bana bu konuda masal okuma rica ederim.

      2- İnsanlara bakarak eleştirilir. Her inanç, her toplum, içinde bulunduğu durum ve ahlakın sırıtan, yüksek oranına göre eleştirilir. Eğer tüm ortadoğu ülkelerinde sapıklık almış başını gitmiş ise, yolsuzluklar baş göstermiş ise, hoşgörülüyüz diyip kendileri gibi olmayanlar oruç tutmuyor diye dövülüp, hatta bazı islam ülkelerinde kırbaç cezasına çarptırılıyor ise bana insanlara bakıp eleştiremezsin deme. Neye bakıp eleştirelim? Hayvanlara mı?
      Mercedes araba üretirse, arabada sıkıntı varsa, mercedesi eleştirirsin, cant kapağını değil.

      3- Bu konuda zaten sana katılıyorum, ateist, deist dediğin adam eğer samimi ise örnek teşkil etmeli ve ahlaklı olup bazı şeylere saygı duymak zorundadır. Bak benim onlarca dinleri eleştiren yazım var, ama hiçbirisinde dine, kitaba, peygambere bilmemneye küfür yada hakaretimi göremezsin. Çünkü çevrem bu insanlarla dolu, annem babam bunlar benim. Ben sadece eleştiririm, mantıksız gelenleri yazar ve yorumlarım bu kadar. Birilerinin kutsalına hakaret etmek benim işim değil benim tek derdim samimi olarak, dine falan değil sadece yaratıcıya inanıp tüm evrene minnet duyarak iyi biri olmaya çalışmak. Emin ol 3. maddede yazdığın geri zekalı zihniyete ben senden çok kızıyorum. Benimde ablam kapalı örneğin. O tarz saçma sapan fotoğrafların (ki çoğu photoshoplu (para babası arap şeyhlerinin plaj görüntüleri vb hariç)) yayınlanıp sanki öyle bir durum varmış gibi algı yaratılmasına bende karşıyım.
      Evet bu şerefsizlerin işidir, iyi günler.

      Sil
  6. "Emin olun, ben ve benim gibi biçok deistin, ateistin, agnostiğin sizin bu yaptıklarınızı yapmaya vicdanı el vermez" abi süper cümle çok haklısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napayım ya harbiden öyle ama :)

      Sil
    2. Kafama bi soru takıldı abi tanrı bizi neden yarattı ve çok aç fakir var tanrı zevkmi alıyor Allah denen sahte ilaha benzemiyormu deizmdeki. Tanrı biri yakıyor diğeri aç bırakılıyor

      Sil
    3. Sana dediğim gibi, pdf kitapları indirip oku kafandaki tüm soruların cevabı orada, özellikle Thomas Paine ile başla, benim yazıları anlayabiliyorsun, onları da anlarsın okursan; tembellik yapma :)

      Deizm de Tanrı / Yaratıcı canlı hayatına müdahale etmez !
      Yani islamiyetteki gibi onu fakir yaptım, bunu zengin yaptım, şunu test ediyorum falan gibi işlerle uğraşmaz, yaratmıştır ve oluruna bırakmıştır. İslamiyet, Hristiyanlık vb. inançlarda ise bunları insanlara yapan, onları sınayan bir Tanrı vardır. Deizm de ne yaparsa canlılar kendileri yaparlar, Tanrının müdahalesi yoktur.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları