Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Haziran 2016

çocuklar, adminpanpa, gifler,komik gif,komik namaz,komik çocuk,funny islam,funny muslim,çocukluk, Ayın Gifi, namaz, dinler, şaşkınlık, kopma garantili

Bayağıdır, hatta neredeyse bir yıldır "ayın gifi" olayına ara vermiştim. Fakat bu gifteki küçük kıza öyle güldüm ki paylaşmadan edemedim. Gece gece tüm yorgunluğumu birkaç saniye de olsa unutturdu :)))

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bu bağlantıyı burda paylaşmak istiyorum.


    https://eksisozluk.com/entry/10870626

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar abim, blogunu "Neden deist oldum" isimli yazın sayesinde buldum, bana çok yardımcı oldun teşekkür ederim.


    Çok güzel bi bloga da benziyor yer imlerine ekledim her hafta girer bakarım artık :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları