Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Haziran 2016

sapık imam akımı, sapık imam, din, din sapık,sapık hoca, deizm, deist,din ve ahlak, sapık yurdum insanı, camide taciz,imam tecavüz, karı kız dindar,
Son zamanlarda bişey fark ettiniz mi ? Mutlaka ama mutlaka en az 2 günde bir, birinin dötünü başını mıncıklayan, kızınızı kucağınıza almayın pipiniz huylanır diyen, kız kardeşini hamile bırakan, camideki çocuğu taciz eden, Kuran öğrenecem diye camiye giden kız çocuğuna +18 fotoğraflar gösterip eve gittiğinde kurduğu türlü fantazilerle orgazm olma hayali güden, gördüğü her cisimden tahrik olan, ebesini, dedesini, ninesini, kız çocuğunu taciz edip "ben onu 2001" doğumlu sanıyodum diyecek kadar zikko kafalı imamların haberlerini duyar, okur olduk.

Alın size, çok yakınlardan, 26 mayıstan bir haber:
Kardeşini hamile bırakan imam, zorlama yoktu! dedi.
Erzurum'da 23 yaşındaki genç kız, iki ağabeyinin kendisine tecavüz ettiğini ileri sürdü. Mahkemede iddiaları kabul etmeyen imam ağabey, son duruşmada kardeşini hamile bıraktığını ancak zorlama olmadığını iddia etti.

Yahu işin trajikomik yanı, ülkeyi akp yönetiyo olmasına ve bu tarz haberlerin belkide yüzlercesini elini öptürdüğü medyaya yayınlatmıyo olmasına rağmen bu kadar taciz, tecavüz haberinin sızıyo olmasıdır. Demek ki iman, ahlak diye millete ahkam kesen adamlar kapalı kapılar arkasında nasıl cima ediyolar Tanrı bilir. İmamların çoğu coni sinsmiş haberimiz yok, yolda düşüp bayılsak üzerimize uzanıp kaykılmaya çalışacaklar ve gören olduğunda "uyandırmaya çalışıyodum mübarekler" diyecekler o derece içten içe çüküne düşkün olanlar var.

Bu adamlar bana şeyi hatırlattı, facebook'da dini tartışma gruplarında ahkam kesen, ahlaktan bahseden herifçioğulları olurdu. Öyle güzel ahkam keserlerdi ki, zannedersin ermiş pezevenk. Merak edip içeriğini saklayacak, gizlilik ayarları yapacak kadar zekası olmayanların profillerini incelerdim. Neleri beğenmiş, kimlere yorum atmış diye. Bana ahlaktan bahseden, Kuran, İslam, İslam ışığı bilmem ne tarzında sayfalar beğenmiş olan adamın koca göğüslü ukraynalı hatunun fotoğrafını yoruma boğduğunu, bazı ünlü erotik fotomodellerin sayfalarını beğendiğini görürdüm. Lan bize ahlaktan bahsediyosun sen kendine bak dediğimde de "eee nolmuş, olamaz mı yani" derdi. Zihniyete bakar mısın ne diyeyim daha. Gözündeki çapağı görmezken cinsel organını başkasının gözüne sokan zihniyet...

Neyse, ben bu modellere yazdığım dandik şiirimle veda etmek istiyorum;

Ağzında iman ama aklında organ
Yakınında yatacak olsan lazım metal yorgan
Din imandan ahkam keser ama
Yakalarsa ziker, korkulur ondan

Onun tahrik oluş tarzı
Sakalını sıvazlarken yamulan ağzı
Ahlak diyince parmak kaldırır da
Ölüyü bulsa ona bile razı

İman olmadan ahlaklı insan olunmaz der
Öz kardeşini bile kıstırıp eller
Senin samimiyetine kafamı sokayım
Taksim meydanında kıstırsın seni keller

İyi kalpli olmaktan bahseder ancak
Çocuğunu kucağına aldığında tahrik olur yavşak
Gösteriş ve para için imam olmuş belli ki
Çıkarttığı ürkütücü ses geceleri "şak - şak"

Başlamışta haberimiz yok sapık imam akımı
Ahlaklı ahlaksızların has takımı
Dinsizlere laf edeceğine kendine bak
Dötüne sokarım rakımı...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. İman mı? O nedir ya? Kaldı mı öyle bir şey? Herkes dindarım diye geçiniyor ama kesinlikle ortada iman namına bir şey kalmamış. Eskiden ablam bir kadın çalışmaları yapan bir dernekte çalışıyor anketler, makaleler falan bu yolla benim de elime geçiyordu ki eski anketler ve yeni anketler önceden güney doğuda zirve yapan ensestin gün geçtikçe arttığını gösteriyordu ki bu artma bölgesel değil komple bütün ülkede. Sanıyorlar ki medyadan gizli olursa kimse duymaz biz de dindar bir ülke olmaya devam ederiz ama aslında bir yayınlansa hepsi en azından bütün Türkiye'ye rezil olmama adına, cezalardan kaçma ihtimalleri kalmayacağı için insanlar biraz duracak. Ama dindarlığımıza laf geleceğine kadınlara çocuklara taciz tecavüz edilsin daha iyi tabi. Zaten biri illa istemiştir öteki de büyüyünce unutur gider zaten (!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen haklısın ama gel de bunu bazı beyinlere anlat. Adamlar körü körüne savunmakta ustalar...

      Sil
  2. Böyle sapıklara böyle şiir :)))

    YanıtlaSil
  3. Abi züppeli ahmak hoca hastayı iyleştiren dua kitabı satıyor saçmalığa bakarmısın :D bilimmi dua denen palavramı hastalığı iyileştirir: )

    YanıtlaSil
  4. Bir de bunun Afganistan versiyonu var. Oradaki başrol imam değil ancak sözde İslam geleneklerine göre yaşayan halk. Sokakta başı açık görse taşlayacak olan Afgan, evine küçük erkek çocuk alıp her haltı yiyebiliyor, ve bu normal karşılanıyor. Bacha Bazi

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları