Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Ağustos 2016

isor mobilya,  istanbul mobilya firmaları, isor, alışveriş, mobilya, koltuk takımı, yatak odası, yemek odası, müşteri memnuniyeti,  rezalet,  tüketici hakları, yalancı firma, firma inceleme

İSOR MOBİLYA denen firmadan mobilya alma gafletinde bulununca başıma gelenleri anlatayım biraz size, paratoner olarak her boku çekerim bilirsiniz. Evlilikten çok bu adamlardan eşyalarımızı almakla uğraştık ve uğraşıyoruz diyebilirim şerefsizim.

Neyse ben hızlıca yaşadıklarıma ve firma ile ilgili izlenimlerime geleyim;

Aklınız varsa uğramayın bile firmaya. 24 Temmuzda düğünüm vardı. Tüm parayı verip eşyaları satın aldık, Temmuzun 20 sinde hepsi elinizde olacak dediler. Sonra arayıp eşyalarınız 18 inde gelecek dediler. Ayın 22si oldu eşya falan gelmedi. 100 kere aramışımdır her seferinde kesin geliyor kesin geliyor diyorlar onlarca kez kesin dediler bu nasıl bi kesinliktir ki her gün yatıyor anlamadım...

Yok efendim darbe girişiminde depoları yanmış falan filan. Eeee hani müşteri memnuniyeti? Arayıp haber verdiniz mi depolar zarar gördü diye? Eşyalarınızı zamanında veremeyeceğiz gelin paranızı alın dediniz mi? YOK !

Sözleşmeyi fesih edeceğiz diye kalkıp mağazalarına gidince dağıtım bölümünden Levent ve Cengiz diye biriyle görüştürdüler. Görüştürdüler dediysek telefondan yani, yoksa bi sorunun olduğunda kimse seni zikine takıpta sorumlusuyla yüz yüze görüştürmüyo. Cep ver diyosun yasak diyolar sanki geceleri arayıp nefesim dinletecem. Karşımda sadece mağazada duran satış elemanı kız var başka kimse yok. Neyse, cuma günü kesinlikle sizde eşyalar, şu tarihte eksiksiz yollayacağız iptal etmeyin, size idareten koltuk takımı da vereceğiz, sizinkini getirince değiştireceğiz dediler. Bizde inandık eve geldik. Bu firma için müşteri memnuniyetinin zerre önemi yok masalarındaki o "müşteri memnuniyeti esastır" yazılarını kaldırmaları gerek...

Sevkiyat sorumlusu Burcu hanımla görüşüyorum, rezil oldum bir sürü misafirim geldi nerede kalacaklar diyorum. "Gelin evinde misafir mi kalır" diyor. Bu kadar pişkinlik görmedim ben firmaya sanki bunu açıklamak zorundayım. Benim düğünüm 24 ünde, şehir dışından gelen misafirlerin kalanını evimizde yatıracaktık hepsi ortada kaldı diyorum, bana hala 25 inde gönderelim diyor. Ben napayım düğünden sonra gelen eşyayı millet sokakta kaldıktan, tıkış tıkış tek eve sıkıştıktan ve ben bu kadar bekledikten sonra.

Bize ürünleri satan Dudullu'daki Kadriye Hanıma eşyaları iade ederim diyorum, etseniz de paranızı iki ay geçmeden alamazsınız firmanın hali şöyle böyle diyor. E bizden parayı 5 saniyede çekmeyi biliyolar ama.
Neyse eşyalar düğünüme 2 gün kala geldi, gelenlerin de her birinde eksik var. Yatak odasının etejeri bile eksik....

25 gün falan sürer dediler koltuk takımımızın gelmesi için, tüm eksik eşyalarla birlikte göndereceğiz dediler. Aradan geçmiş 30 gün şimdi diyorlar ki onların gelmesi 1 buçuk ayı bulur. Bu ne pişkinliktir !!! Müşteriyle resmen dalga geçiyolar !!! O da yetmezmiş gibi, aldığınız koltuk takımı da üretimden kalktı başka koltuk seçin diyorlar, pişklinliğin çifte kavrulmuş hali. Müşteriye olan ilgileri parayı alana kadar, sonrasında müşteriye bilgi vermekle hiç işleri yok, müşteri bok yemiş...

"Evimize değer katarmış"
He oldu babasını satayım...
2 ay olmuş hala eşyalarımız yarım yamalak, sokarım senin kattığın değere !!!

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hem çokça tebrik ederim hem de geçmiş olsun. İsor diye bir firma hiç duymamıştım. Duymadığım da iyi olmuş sanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. çoluklarından çocuklarından çıkınca anlarlar kardeş sen hiç meraklanma

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları