Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Eylül 2016

komik konuşmalar, komik sohbet, benim karı, karı, karım, karıyı güzelleştir, makara, nasıl çizecen, olaylar, müşteri ile muhabbet,komik müşteri
Efenim evlendiğim için pek zaman ayırmadım bloga, biliyom suçluyum, fakat yeni evliyim yani ona verin. Evin düzenini oturtmak, eşya montelemek, kargocularla, firmalarla kavga etmek falan filan derken geçti birkaç ay. Neyse konumuza gelelim, girizgah biraz alakasız oldu.

Para kazanmak için iş çıktıkça evden çizim yapıyorum. Müşteriler numaramı buluyorlar internet sitemden veya sosyal medyadan, sonra yazıyolar işte şöyle bi çizim kaça olur, böyle bişey çizer misin? falan diye.

Dün akşam işten eve dönüyodum aceleyle, çünkü aşkım işe başlamıştı ve ona sürpriz olsun bi yemek yapayım diye koşturuyodum (ki bu yemek macerama hiç girmeyeceğim, elime yüzüme, hatta baldırıma bacağıma bulaştırdım, ne pok adamım ya). Bu sırada whatsapdan bi müşteri yazmaya başladı, şimdi müşteri ile aramızda geçen konuşmayı, hiç abartıp süslemeden, aynen naklediyom size.

Formül:   M = Müşteri  B = Ben

M: Merhaba
B: Merhaba (sessizce ne yazacak diye beklenir)
M: İnternetten buldum numaranızı
B: Anladım, buyurun (umarım birisi ipnelik olsun diye, bel fıtığına mucizevi çözüm diyip numaramı nete vermemiştir teanrım)
M: Küçük işler yapıyo musun?
B: Ne gibi (nasıl yani küçük işler la o nasıl laf)
M: Davetiye falan
B: Yapıyorum tabi ki, kişiye özel olarak çiziyorum (davetiyenin neresi küçük iş la keko)
M: Nasıl oluyor ?
B: Önce bana çizilecek kişilerin fotoğrafını atmanız gerekiyor.

Whatsap: Tukkkkk !!!! (fotoğraf geldi efektinin şeysi)
Ekranda bi kadının fotoğrafı belirir.

M: Anam, kazayla benim karının fotoğrafını gönderdim.
B: Nasıl yani kazayla? Davetiye istemediniz mi ? Fotoğraf zaten lazım çizim için (iş sonrası koşturmaca benim şiraze kaymış, la adam karım diyo dingil admin, daha ne davetiyesi çizecen eşine adam zaten evli diye hiç düşünmedim)
M: Ne çizimi?
B: E sizi çizecem ya, eşinizi falan.
M: Benim karıyı nasıl çizecen ? (ahahahaahahaha, nan arkadaş ya aklıma ne cevaplar geldi de neyse)
B: Basbaya elle çizicem işte.
M: Neden ?

İş ses: Nan arkadaş ne istiyosan adam gibi söylesene kafam çorba oldu bi boku anlatamadın yahu, benim karı diyip duruyon anca...

B: Beyefendi şuan acelem var, siz ne istiyorsanız bana açıkca whatsapp'dan anlatın ben yarım saate size dönücem (bırak ya senden iş falan çıkmaz keko, ben aşkıma yemek yapam)

Whatsap: Tukkkkk !!!!

M: Peki benim karıyı güzelleştirebilir misin?
Görmezden gelinir
B: ..................... (bana ne soruyon nan tırt, kuaföre sor)
M: Benim karıyı küçültebilir misin?
Görmezden gelinir
B: ...................... (ne bilem fil yavrusu gibi, ayrıca karıyı demiycen oküz, eşimi diyecen, ayrıca eşimi küçültebilir misin de değil, fotoğrafı diyecen ya neyse...)

Sonrasında müşteriyi whatsapp'dan engelleyip sildim. Adamın ne dediğinden ne de istediğin bişey anlamıyodum çünkü. Ayrıca benim karı diyip durması da canımı sıkmıştı ne yalan söliiim.

Ne tuhaf insanlar var ya, yok efem benim karıyı nası çizecen, yok efem niye çizecen, yok benim karıyı küçültsene, he babasını satam tanrıyım zaten ben, senin karıyı insan yaratma simülatöründe küçültüp kaydeder sana da mail atarım hemen dur. Bak bende karı dedim yaaa, hadi git, siyah poşet ağızlı herif...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Evlendiğini bilmiyordum, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24 Temmuz da evlendim, teşekkürler :)

      Sil
  2. 😂😂😂 supermis,
    İç ses : Acilen yemek yapmayı öğrenmesi lazim bu çocuğun, yoksa çok AC kalırlar 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o yemek denememi de yazacam, eminim kopacaksınız :D

      Sil
  3. HahaHa ne mal insanlar bunlar ya. Eğitim şart eğitim. Kendilerini ifade edemiyor ki mallar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karı diyo ya daha ne desin :D
      Her şeyi tek kelimeyle anlatıyo; KARI :D

      Sil
  4. Sevgili Aşkın Kampa tebrik ederim, 100 sene mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları