Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Kasım 2016

amatör film, cin filmi, çekim arkası, davetsiz misafir, film denemesi, gerilim filmi, kısa film, kısa film macerası, korku filmi, şeytan filmi, türk gerilim, türk korku filmi, yerli kısa film,
Merhabaaaaaaaa, ölmedim ölmedim, öyle düşünmeyin, düşman sevindirmeyin nan zırtapozlar niye öleyim daha yaşım çok genç, tamam la çok değil 30 oluyom yakında ama yinede genç sayılırım diye şey etmekteyim. En azından ruhum genç geyiğini yapayım da mangala malzeme çıksın.

Uzun zamandır bloga yazamadım, çizim de yapamadım çünkü bazı "biznıssss" uğraşlarım vardı, hayalim olan bi projeye emek vermek ve onunla hardcore uğraşmak gibi falan. He tabi bide dünyalar tatlısı ve trip atma olimpiyatlarında şampiyonluğu asla elden bırakmamış olan aşkım var, ona ve bize zaman ayırıyorum diyeyim :)

Neyse, işte geçenlerde eşimin katılacağı bi yarışma için fotoğraf çekecek mekan arıyoduk, enteresan mahallelere girdik, ki daha önce bırak Neil Armstong'u, Beylerbeyi'li Pakize ablanın bie ayak basmadığı yerlere gittik belkide. Orada foto çekerken tuhaf bi ev bulup merakla içine girmiştik tırsa tırsa. O zamanlar aşırı bilge olan ve bir dalaylamanın torunu olan ben "laaa, buralarda korku filmi çekerük unutmayak burayuuu" demiştim.

Ne gadaaa geleceği gören di dallama dalaylama isem artık bi baktık bu seferde eşimin iş yerinde amatör kısa film yarışması başladı.Tabi 200 metrede trip atma şampiyonu olan aşkım durur mu, anlattı hemen bana. Kısa film yarışması var katılıcam aşkım, yardım et, kulun kölen olam, fikir vir bağaaaa, elimden tut, film çek bana, film yapah gibisinden yalvardı ayaklarıma kapanıp (muhahaha okuyunca ağzıma edecek - la onuda geçtim yine trip atacak ya neyse, seviyom kızdırmayı). Sonra tabi geçmişte fotoğraf çekerken gördüğümüz o ev geldi hemen akılımıza. Orada korku filmi çekeriz dedik, okeyleştik.

Gel gör ki vardiyaları ve iş saatlerini bahane eden uyku düşkünü aşkım her akşam erkenden uyuyup gündüzleri de biraz geç kalktığı için "korku filmi çekeceğiz" olayı git gide aksamaya başladı. İçimden "ulen arkadaş film çekeceğiz diyosun, zaman yaklaşıyo, kımıldadığın yok" diyodum. Bi de baktım ki, yarışmanın son başvuru tarihine 1 gün kalmış başıma gelip "Aşkıııım film çekmemiz lazııııım yarın son gün" demesin mi! Cizıs kırayst nan, bi günde ne kurgusu yapacaz, hani senaryo, hani malzeme, hani yoğurt, nasıl helva yapalım dedim.

Tabi o galip geldi, ertesi gün gece 12 ye kadar hem filmi çekmemiz, hem de montajıydı, kaydetmesiydi, siteye yükleyip yarışma için göndermesiydi falan hepsinin hallolması gerekiyodu. O yüzden ertesi gün öğlen gibi hemen o evin oraya gittik. Fakat giderken evin içinde grup yapan tinerciler olabilir diye düşündüğüm için kankamla güvenlik önlemi olarak şok cihazı ve biber gazı aldık. Neticede önce döt güvenliği, kimse o terk edilmiş harabe evde bi gollumun çıkıp üzerimize atlama ihtimali olmadığını söyleyemezdi.

Eve girdik, tabi elimizde ne bi senaryo, ne bi metin var. Başladık birbirimizle bırbır konuşmaya, sen şurada durursun, ben buradan bi koyarım gol olur falan. Ben aldım elime cep telefonunu, başladık kısa filmimizi çekmeye. Eşimi kötü ruh gibi bi tipe sokacaktık daha çok Erdal Bakkal'ın karısı Nurten'e benzedi (kaldı ki isimleri de benziyor). Yüzüne karanlık bi makyaj yapmaya çalıştık, bahçeden topladığımız toprağı üzerine sürüp kıyafetini bok ettik falan. Napalım "adbestli gibi tertemiz gezen kötü bi varlık olmaz, neticede hacca gitmiyosun" dedim.

Cama tuhaf semboller falan çizdim rujla, o arada nasıl öküz gibi bastırdıysam rujun tümü cam üzerine gitti resmen, tam bi rujla çizdim o camdaki sembolü. Akabinde başladık filmi çekmeye, ben kısa kısa sahneleri çekip çekip durduruyorum ve devamını kurguluyoruz falan. Şimdi filmde de göreceğiniz bi sahne var, eşimin merdivenden yavaş yavaş indiği, o sahneyi sırf onun kıkırdaması yüzünden kaç kere çektik sayamadım. Merdivenden inip kankamın önüne tam geliyor, sonra manyak manyak sırıtmaya başlıyo. Ya aşkım bak ciddi ol dedim. Bu sefer tam aşkım düzeldi derken kankam bozuldu. Yine videoda bi sahne var, çocuk bu varlığı görünce kapıdan fırladığı gibi çıkıyor hani. Nan burayı da bikaç kere çektim mecburen. Ama en komik sebeplerinden biri şuydu:

Ben diyorum ki kanka bak merdivenden bilmediğin tuhaf bi varlık geliyo karşında dikiliyo, çok korkuyosun, yani ölüm korkusu gibi düşün, kapıdan fırla kaç! Tamam mı? Tamam kanka.
3-2-1 hazır başla !!!
Kankam korktu rol icabı, sonra kapıya yöneldi, hızlıca koşup kağıdan çıktığı anda, durup kapıyı arkasından örtmeye çalışmasın mı, bi de bildiğin uğraşıyor kapıyı örtecem diye. O an aklıma babam geldi, evde kombi çalışırken kapıyı azcık açsak "mina godumun oğlu kombi çalışıyo kapasana fatura kol gibi gelecek" diyip kızar ve kapıyı hunharca kapardı. İşte kankam da, sanki bu evin içinde kombi çalışıyomuş da ev soğumasın dercesine kapıyı arkasından kapamak için zorladı adeta.
La oğlum sen can derdindesin, arkandan niye kapıyı kapamakla uğraşıyosun, sittir et kapıyı, fırla kaç git, dedim tuttu bizi bi gülme, aynı sahneyi tekrar çektik neyse ki bu sefer kapıyla uğraşmadı.

Gülüp eğlendiğimiz, fikir üretip doğaçlama usulü, tamamen amatör olarak cep telefonu ile çektiğimiz, güzel bi deneyim oldu bizim için. Yarışma kuralları gereği filmin maksimum süresi 3 dakika olmalıydı, 3 dklık filmi çekmesi 4 saatimizi, montajı, sesi falan da 3 saatimi aldı. Yarışma için siteye yüklemesi falan derken tüm gün bitti, ama hiç yapmadığımız bir şeyi yapmış olmanın ve onu oturup izleyebiliyo olmanın derin hazzını yaşadık, ayrıca ufkumuz da S bedenden XL ye çıktı diyebilirim.

He bu arada, bundan sonra bloga çizim, karikatür ve yazılarımla yükleneceğim yine merak etmeyin, bekarken ki kadar olmasa da yine de blogcuğumu yalnız bırakmayacağım, içim acıyo yoksa...

Sizi bahsettiğim amatör filmimizle başbaşa bırakayım, hadi adios :)


ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ohaaa çok güldüm be! :D :D
    Baya eğlenmişsiniz ama güzel olmuş.

    Trip atmayan kadın mı olur kardeşim? Ohh iyi yapıyor! :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atsında çok atınca basket potası doluyor :D
      (Öldürecek beni...)

      Sil
  2. trip atan eş diyorsunda biz hala deist sevgili bulamadık sevin bence :D :( :D

    YanıtlaSil
  3. Abi selamlar... Eğer tekrar böyle gerilim tarzı film çekecekseniz aklımda bir fikir var paylaşmak isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi :) Dilersen facebooktan yazabilirsin bana, ya da ulfdwarf@gmail.com a mail atabilirsin.

      Havalar biraz ısınsın da süre kısıtlaması olmadan rahatça kısa film çekmeye başlayacağız, hem de belki bu sefer cep telefonu değil kamera ile olur :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları