CANLI BOMBA KARDEŞLİĞİ

canlı bomba, ankaradaki patlama, suriyeli canlı bomba, suriyeli sığınmacı, suriye meselesi, din kardeşi, katliam, suriye, yeni Türkiye,
2012 yılında Muhaliflere destek veren Akp yüzünden bi yazı yazmıştım, kaldı ki o yazıda dile getirdiğim her şey oldu, Suriye'nin iç meselelerine parmak sokmak, bizim haddimiz de işimiz de değildi. Oy toplama çabaları yüzünden ülkenin ayağının bok çukuruna sokulduğu yıllardan biriydi 2012.
18 Şubat 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

YAĞMUR DAMLALARI NEDEN KAFAMIZI DELMİYOR ?

din, yağmur damlaları neden kafamızı delmiyor, yağmur damlası düşerken, kehf 39, din ve bilim, keramet arama, Allah, deist, deizm, dinlere inanmıyorum, din masalları
Efenim, sağ olsun bizim müslüman halk, her zaman olduğu gibi yine hiç bir şeyi araştırmayıp, öğrenmeyip, sadece gördüğü, duyduğu 1-2 şey ile ahkam kesmeye, bi şeylere sıkı sıkı tutunmaya devam ediyor.

Kehf 39'u gösterip "Al işte bak, yağmur damlaları bu yüzden hızlanıp kafamızı delmiyo" diye ahkam kesiyolar.
Bu arada ne diyor Kehf 39'da bakalım:
"Allah neyi dilerse o olur, kuvvet ancak Allah'ındır"
4 Şubat 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları