10 NUMARANIN LANETİ

felaket günleri, 10 numaranın laneti, otobüs anıları, otobüs maceraları,istanbulda otobüs, otobüs kazası, makara, angry birds, Bostancı, ard arda kaza, adminpanpa, otobüs,
Geçenlerde Bostancı'ya gittik eşimle. Aslında isteyerek değil, kazayla gittik, çünkü ufak bi sürtüşme sırasında beynim düşünme, karar verme yetisini kaybetti ve otobüse ters yönden binmiş bulunduk. Neyse baktım Bostancı'ya gidiyoruz, e gidek madem dedim.

İndik bi yerde, 2 patso yiyelim dedik, bostancı nasıl kazık bi yerse artık, adam sanki büfesinin tüm patates kızartmasını yemişiz gibi fiyat koydu önüme. Altı üstü patso nan ibne, patates + ekmek, ne bu böyle pavyon hesabı gibi hesap gösteriyon. Zaten konumuz da bu değil, ama bunu neden anlattım? Çünkü o gün gerçekten lanetli günlerden biriydi. Hani eve ölmeden geldik ya, tişikkirler tanrım dedim. Neden ölmeden geldik diyorum peki? He işte ona gelelim.
11 Eylül 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

BENİM KARIYI NASIL ÇİZECEN ? (YUH)

komik konuşmalar, komik sohbet, benim karı, karı, karım, karıyı güzelleştir, makara, nasıl çizecen, olaylar, müşteri ile muhabbet,komik müşteri
Efenim evlendiğim için pek zaman ayırmadım bloga, biliyom suçluyum, fakat yeni evliyim yani ona verin. Evin düzenini oturtmak, eşya montelemek, kargocularla, firmalarla kavga etmek falan filan derken geçti birkaç ay. Neyse konumuza gelelim, girizgah biraz alakasız oldu.

Para kazanmak için iş çıktıkça evden çizim yapıyorum. Müşteriler numaramı buluyorlar internet sitemden veya sosyal medyadan, sonra yazıyolar işte şöyle bi çizim kaça olur, böyle bişey çizer misin? falan diye.
2 Eylül 2016
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları