Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Mart 2017

hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,
Uzun zamandır hep bu konu hakkında yazmayı düşünüyodum fakat bi şekilde ertelendi sürekli. Hele de evlilik sonrası oyun, program, iş vb. şeylere harcadığım zamanın artısı ile blogumu boynuzlayıp aldattım aslında bi nevi o yüzden vicdan azabı da çekmiyo değilim hani.

Peki uzun süredir yazmadım bunu da bugün ne teşvik etti, ne yaktı fitili de ben sabahın köründe bunu yazıyorum. Bugün bir DİNDAR kadının Atatürk büstünün altına "put" benzeri kelimeler yazıp zeka özürlülüğünü ve GÖZÜNDEKİ ÇAPAĞI görmeyişi tetikleyici unsur oldu.

Aşağıda yazdıklarımdan sonra, eğer tabularınıza yapışmayı bırakır da TARAFSIZCA düşünebilirseniz (ki %80 sanmıyorum) kimin PUTPEREST olduğuna dair karar verebileceksinizdir diye düşünüyorum, inat etmeyin, akıl edin.

İki ana başlıktan oluşacak bu yazıma ilk madde ile başlıyorum:
1) ATATÜRK PUT MU? Ona saygı duyan bizler putperest miyiz?
Evet bu aşağıda gördüğünüz bir Atatürk büstü örneği mesela.

hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,

Fakat bu büstü Osmanlıya feşkeş çeken damatlardan, ülkeyi ingilize satmaya kalkan hacılardan, vatana saldıranları ülke gençlerini, hatta tüm halkı akıllıca yönetip geri püskürttüğü için, onu unutmamak ve unutturmamak için dikiyoruz. İlkeleri yaşasın, ülke yine tavernaya, cariye odalarına, tekkelere, kardeş katli olaylarına, hurafelere kalmasın, geçmişte yaşadıklarımız unutulmasın diye.

FAKAT;
*Hiçbirimiz Atatürk büstlerinin etrafında toplanıp onu TAVAF etmiyoruz,

*Allah sevap yazacak diye büstün önünde ibadet edip orasını burasını koklamıyoruz,

*Poşedi 3-5 dolara TAŞ satın alıp sağa sola fırlatarak sevap puanı aldığımıza inanmıyoruz,

*Sakal-ı şerif, Hırka-ı şerif, Tüfek-i şerif, Miğfer-i şerif, Ebesi şerif diye eşyalarını yüceltip onları öpüp, koklamıyor, yüzümüzü, oramızı buramızı sürüp sevap puanı veya hac vazifesi yapmıyoruz,

*Ona ibadet edebilmek için taştan, kubbeli ve gösterişli binlerce yapıt inşa etmiyoruz,

Sadece ilkeleri yaşasın ve unutulmasın diye saygı gösteriyoruz o kadar.

Sıra geldi ikinci ana maddeye;
2) KABE PUT MU? Sizler putperest misiniz?
Öncelikle aşağıda kabeden, cami vb. ortamlarından görüntüler paylaştım onlara beyninizi açarak bir bakın.

hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,

hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,
hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir, hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,
hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,

hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,

hangisi putperestlik, Atatürk, Ataput, Atatürk put, islamiyet putperestlik, putperest müslüman, islam put, kabe put, hac, kabe tavaf, taşa tapan müslüman, hangisi put, arap putperestliğidir,

*Kabe denen kutu şeklindeki taştan yapıtın etrafında dönüp tavaf ediyor, bir nevi putperest tapınma ayini yapıyosunuz,

*Duvarlarına elinizi, yüzünüzü sürüp seviniyo, ağlıyosunuz,

*Hacerül esved denen taşı okşayıp öpüyo, dokunmak için birbirinizi eziyosunuz,

*Sakal-ı şerif vb. şeyleri öpebilmek, yakından bakıp dokunabilmek için kuyruklara giriyosunuz,

*Putperestlik ile suçladıklarınızın aksine, maddesel olan bu tür şeylere (kabe, sakal, hırka, terlik, ayak izi vb) bir nevi tapınıyorsunuz,

*Şeytan taşlama adı altında taştan oluşan dev bir deliğin etrafında toplanarak yine o deliğe para ile satın aldığınız TAŞ ları fırlatıyorsunuz,

*Etrafında dönüp tavaf ettiğiniz kabeden dolayı ondan ya da inandığınız Allah'tan medet umuyorsunuz (sevap, şifa, kısmet vb.),

*Vb. vb. saymakla bitiremeyeceğimiz bir ton putperestlik kokan eylem...


Şimdi SAMİMİ olarak sorun kendinize:
______KİM PUTPEREST ?______

Yazımı bitirirken şunu da söylemeden edemeyeceğim:
İslamiyetin putperestliği yıktığı yalanına ortak olup kendinizi de, büyüttüğünüz çocukları da kandırmayın (anne babalarımızın zamanında kandırıldığı ve bizi kandırdığı gibi). İslamiyetteki herşey arapların geçmişteki putperest ayinleri ile aynıdır, tek farkı "ÇOK TANRIDAN" "TEK TANRI" ya geçiştir. Bunun dışında ne yapılıyor ise, bire bir putperestliğin kopyası. Bu yüzden kıçlarımızın ingilize, yunana satılmasının önüne geçmiş bir lideri hatırlamak adına yapılan büstlere kafa yoracağınıza, daha BÜYÜK konulara kafa yormanızı tavsiye ve temenni ederim (ki yine diyorum "hiç zannetmesem de")

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. 10 numara yazı olmuş. gel de babaya dedeye anlat bunları.. işlerine gelmediği için de kestirip atıyorlar.. ama dediğin gibi panpa , çocuklara böyle öğretmiyorum.. :D

    YanıtlaSil
  2. Atatürk'ün değeri hic anlamadı Türk halkı maalesef.Ben Finlandiya da yaşıyorum ,insanlar bizim Türkiye de sahip olduğumuz haklara kavuşabilmek için ne çileler çekmişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayacakları zaman geldiğinde çok geç olacak...

      Sil
  3. Eline sağlık usta rica etsem türk gençliği ve din ile alakalı bir yazı yazar mısın görüşlerini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında "neden deist oldum serisinde" her yaşa hitaben yazdım. Ama daha çok hangi yönü hakkında yazmamı istiyorsun belirtirsen yazabilirim tabi.
      Teşekkürler.

      Sil
  4. Abi seninle tanışmak biraz da konuşmak istiyorum. Nerden konuşabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulfdwarf@gmail.com a mail atarsan yazışırız kardeşim.

      Sil
  5. Oldukça güzel bir şekilde anlatmışsın, artık bu görüşler tabu olarak toplumda yer aldı. Düşünebilen vs yönlendiren arasındaki fark yazısı olmuş

    YanıtlaSil
  6. Sık sık blogunuza girip yeni yazınız var mı diye takip ediyorum. Görünce sevindim. Daha fazla yazmanızı isterim açıkçası. Özellikle dini araştırırken 'neden deist oldum' serisinden fazlaca yararlandım. Bu konuda başka fikirleriniz var mı merak ediyorum. Emekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yazacağım çok şey var ;)

      Sil
  7. Ben elhamdülillah Müslimanım ama Atatürk sevgisi aşkı bende çok fazla hani o Atatürke put olarak tapan kapalı kadın aslında siyaseti bilmediğini kulaktan dolma bilgilerle artistlikleri ve Atatürk ün ve atalarımızın sayesi vatanımızın olduğunu yada hiç Atatürkü araştırdı mı? yoksa o menemeni yaktı dediğimizde bize dönüp yediğimizi menemen sanması okadar utanç verici ki adam gelmiş 20 40 yaşlarına hiç bişey bilmiyor ama kendini adam olmuş görüyor neden çünkü Atatürk e küfür etmek yada laf söylemek onlar için zevk aslında hatta erkeklik göstergesi onlar için kadınları hiç anlamıyorum ben bir kadın evet Atatürk sayesinde seçme seçilme hakkım oldu. Konuşabilirim sesimi duyarabilirim ben Atatürk sayesinde özgür bir şekilde yaşıyorum. Ve dini konuya gelelim evet müslümanım doğru dini bilgim çok az hatta yok desek yeri benim inandığım bir yaratıcı var ve onun son peygamberi hz. Muhammed inanıyorum. Tabiki beni yanlış anlamayın lütfen deist olmanız benim için hiç önemli değil aynı dine mensup olmamamız yada deist olmanız siz benim için bir insansınız ve ne isterseniz onu yapabilirsiniz akılınız beyniniz kalbiniz var dediklerimi yanlış anlamanı istemem. Ben kabeyi görmek isteyen biriyim evet oraya gitsem muhakkak bende ağlarım çünkü fotoğraflarda beni huzur veriyor bana sizin gözünüzde putperestlik olabilir ama ben kabeyi Peygamber efendimiz geçti adım attı orda güldü orda ağladı orda üzüldü ve bunları hissetmek istiyorum evet evett aslında hata şu bence kabede tavaf edilirken yere düşen ezilenler çok olduğunu duydum aslında bu bizim kendi kalplerimizde ki hırs öfke bencillikten vazgeçmeliyiz. Ve tabiki de buda dinle değil ahlakla olan bişeydir. Hatam olduysa özür dilerim kırmak istemem sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanız falan yok rica ederim, keşke her inançlı insan sizin gibi olsa. Fakat bana sorarsanız çok iyi niyetli birisiniz Elif Hanım ve eminim ki tıpkı bizler gibi anne babadan Müslüman yetiştirildiniz.

      Fakat bazı şeyleri samimi olarak, her şeyi köşeye bırakıp sorgulamak gerekir. Ne olursa olsun, bir taş duvarın etrafında dönüp ibadet etmek, o taşları ve eşyaları öpüp ruhani aleme gidiyorum, hatta bu farzdır ve sevaba giriyorum demek putperestlikle hemen hemen aynıdır, yani bana göre islamiyet öncesi arap inancından hiçbir farkı yoktur bu yapılanların.

      Tabi ki asıl önemli olan, başkasının özgürlüğüne müdahale etmediği sürece isteyen istediğine inanabilir, iyi günler.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları