Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Mayıs 2017

Son birkaç aydır millet yemeyi içmeyi bıraktı, Atatürk'e hakaret eder oldu. Hemde hiç korkmadan, utanmadan. Dini anasının, babasının, dedesinin uydurma hikayelerinden, cami hocalarının çorap kokulu süslenmiş vaazlarından ve asla anlamını anlayamadıkları halde tekrarladıkları arapça sözlerden öğrenmiş eğri ağızlı, sarı dişli sikik insanların tabi ki tarihlerini araştırdıklarını, açıp adam gibi kitaplar okuyup araştırmalar yaptıklarını ve tarafsızca düşündüklerini sanmıyorum. Eğer bunu yapıyor olsalardı Atatürk'e hakaret edecek kadar bağnaz, bilgisiz ve terbiyesiz olamazlardı.

Bu yazıda değinmek istediğim çok şey var, bunların üzerinden nurcuların nursuz, tipsiz suratının üzerinden geçer gibi geçeceğim.

Öncelikle, bir şey açıkça görülmelidir artık, kafamızdaki parti ve RTE gibi liderleri sayesinde Atatürk'e hakaret etmek SUÇ olmaktan çıktı. Eğer öyle olmasaydı, tarih hakkında zerre bilgisi olmayan küflenmiş sakallı koca götlü yobaz güruhu çıkıp sosyal medyada, televizyon ekranlarında Atatürk'e rahatça küfür edecek cesareti bulamazdı. Adamlar bir nevii şöyle diyor gibi "Amaaaağğğnnn boşver salla küfürü, zaten iktidar da bizim yanımızda"

Evet, eğer cumhurbaşkanı, başbakan çıkıp Atatürk'e ağıza alınmayacak hakaretler eden, üstelik bunları hiçbir gerçekçiliği, delili olmayan gerzekçe, götten uydurma sözleri ile yapan, FETOCU nurcu tarikatı liderine hızlıca cevap vermiyor ise, durup bir düşünmek gerekir. Yoksa, ülkeyi yönetenler de bu heriflerle aynı fikirde mi? Yaptığı hakaretleri, o çirkin sözleri onaylıyor mu? Arap bir kızın parmağı kanasa televizyonlara çıkıp "Eeeeeeeeyyyy İsrailllll", "Eeeeeyyy Amerika" diyen %51in lideri neden tüm haberlere taşınan bu adamın hakaretleri için bir ses çıkarmadı ? Çünkü, kendileri de Atatürk düşmanı...

Nursuz nurcular cemaati, badem bıyıklı ismailağa cemaati, bilmem ne cemaati, bunların yarın öbür gün feto ile aynı bokları yiyip ülkeyi karıştırmayacağının garantisi nedir? Pardon, doğru ya, acitasyon yapıp oy toplamanız ve gündem yaratmanız, seçimlerde kullanmanız için bu koyun sürüsüne ihtiyacınız vardı, unuttum.


Üstteki nursuza geleyim. Bir zamanlar İstanbul'un anahtarını, bir nevii kendi götünü İngilizlere veren Sultan Vahdettin ile aynı çizgide olan bu zat, hiçbir belge ve kaynağı olmadan ülkeyi vahdettin ve onlar gibi yabancılara feşkeş çekmek yerine kurtaran Atatürk'e iftira atabiliyor.

1938de geberen piç demiş... Biz asıl piçin kim olduğunu seni görünce zaten anladık. Arap sevici, özünü kaybetmiş, arapça dilini bile ilahi birşey sayan, muhtemelen cemaat evlerinde bademlenerek büyütülen, 30 IQ ile kazayla kendi eline sıçabilen gerzeğin tekisin. Piç dediğin adam olmasaydı Vahdettin gibi götünü satacaktın, o zaman harbiden baban belli olmayacaktı ve piç olacaktın. İşgal zamanı yunanlarılar tarafından silah zoruyla dans ettirilen yurdum kadınlarını düşün, işte Atatürk ülkeyi battığı çukurdan çıkarmasaydı, anan oruç tutup evlendirme programı izlemek yerine bazı yunan veya ingilizlerin önünde dans etmekle, yataklarına girmekle uğraşıyor olacaktı anladın mı nursuz piç.

Atatürk evlatlık kızıyla yatıyordu diyecek kadar göt verensin. Öyle bir kuyruk acınız var ki tekkeleri kapattı diye, zorunuza gidiyor. Zoruna gidiyorsa boruna gitsin. Eğer cami duvarlarında tecavüze uğramak istiyorsan, bir elime cüzü diğer elime de hocanınkini alayım diyorsan ve seksten alacağın tat şeriata bağlı ise siktir olup ortadoğu ülkelerine gidip şeriatı köküne kadar yaşayabilirsin. Giderken kutsal saydığın arap alfabesini de yanında götürmeyi unutma.

Annesi genelevde çalışıyor demişsin, annen genelevde saçlarını tararken aynadaki yansımasını görüp öyle zannetmiş olabilir mi? Yazarken birden aklıma geldi. Neden siz yobazların her sataşması, iftirası ve yorumu SEKS üzerine? Bunun sebebi sapık olmanız mı, günah diye bıyıklarını almayan karınız mı? Türkiye'deki genelevlerin zaten siz dindarlar sayesinde kalkındığını herkes biliyor. Kerhanelerde yatıp kalkıp evde, camide tövbe edenler sizler değil misiniz. Ülkenin %99'u müslüman diyorsunuz, işte kerhaneleri de siz ayakta tutuyorsunuz zaten.

Ha bu arada, Peygamber dediğiniz Muhammed'de Ayşe'yi 6 yaşında koynuna almıştı, yetmedi yanındaki en yakın komutanını bile öldürüp karısını elinden aldı. Yetti mi? Yetmedi, her şeyin ucunu Allah'a ve sevaba bağlayarak kamufle etti ve birsürü kadını sözde ortada kalmasınlar diye evine alıp haremini kurdu mu? kurdu. Sen önce inandığın dinin peygamberlerinin cinsel hayatı ile ilgilen, ki oku oku bitiremezsin.

Bu aşağıdaki keko da Atatürk'e tv ekranlarında rahatça hakaret eden Mustafa Armağan isimli kepçük ağızlı. Yahu birşey dememe de gerek yok, adamın yüzüne, sıfatına bir bakın, anlayın işte beni. Yüzünden ne olduğu belli zaten. Yeryüzünde hiç yüzey kalmasa, tüm dünya çökse, bir tek bu adamın suratı kalsa, suratı dışındaki atmosferi pisletmenin suçu da ölüm olsa, yani tek müsait ve uygun alan bunun yüzü olsa, yine de suratına sıçamam, o kadar kötü durumda bu herif anlatabiliyor muyum?...


Camilerde, yatılı cemaat evlerinde, kuran kurslarında, ülkenin her yanında yaşanan ve son 10 yılda neredeyse %500 artan tecavüz olayları hakkında kalkıp bir kelime etme, eleştirme, tutup sağa sola salça ol... Ne diyeyim, sizin var olmanız, izledikleriniz ve yaptıklarını bile inandığınız dinin de sizin de gerçek ve ahlaki olmadığının yüz binlerce ispatından biri zaten. Ben evren olsam, biraz ıkınır, hepinizi uzay boşluğuna sıçardım.

Referandum da sandıktan %49 hayır çıktıktan sonra (çalınan oyları saymazsak) bu olayların artmış olması da ayrıca düşünülmesi gereken bir durumdur. Bu referandum aslında ülkenin ne hale geldiğinin göstergesi olmuştu, zannediyorum ki yakın bir gelecekte ülkenin iyice suyu çıkacak ve yaşanmaz bir hal alacak. Giderken size Neyzen'in bir şiiri ile veda etmek istiyorum.

Be Hey Dürzü

Ne ararsın TANRI ile aramda!...
Sen kimsin ki orucumu sorarsın?
Hakikaten gözün yoksa haramda
Başı açığa niye türban sorarsın?

Rakı, şarap içiyorsam sana ne.
Yoksa sana bir zararım, içerim.
İkimiz de gelsek kıldan köprüye,
Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim

Esir iken mümkün müdür ibadet?
Yatıp kalkıp ATATÜRK'e dua et.
Senin gibi dürzülerin yüzünden,
Dininden de soğuyacak bu millet

İşgaldeki hali sakın unutma.
ATATÜRK'e dil uzatma sebepsiz.
Sen anandan yine çıkardın amma
Baban kimdi bilemezdin şerefsiz.
Neyzen TEVFİK


ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ağzınıza,elinize sağlık.Ne hale geldik! Yazıklar olsun bu yaratıklara (insan diyemem)!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan değiller ki zaten, insan uzuvlarına sahip olmak maalesef bizi insan yapmıyor. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Daha çok şey diyesim geliyor da tutuyorum kendimi malum ülke çorba olmuş durumda...

      Sil
  3. Helal olsun ağzına sağlık .

    YanıtlaSil
  4. KUTLARIM ki çok güzel bir yazı ve şunu belirtmek isterim ki mustafa armağan denen şahıs açık ve net Ya y*nan ya *rm*ni açık ve net hiç Türk'e benzer yanı yok Bu arada sıkı takipçinim yaşınız benden büyük ama sizinle bir kaç konu Hakkında düşüncelerinizi almak istiyorum Mail yoluyla numaralarımızı alıp wp'da düşüncelerinizi alabilir miyim? Olmadı mail yoluylada olabilir. Sadece tek isteğim bu yeni çıkan Demir bükücü açıklamalarla Kuran Müslümanı olanlar Hakkı'nda yani Kuran'ı Tarihsel olarak okuyanlar ve buna inananlar Hakkında şuan ki oda arkadaşım öyle biri de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ulfdwarf@gmail.com dan mail atarak ulaşabilirsin. Fakat işim gereği çok yoğun olabiliyorum, dönmem biraz zaman alabilir bilgin olsun. Takipçilerim olduğunu bilmek güzel bir his, teşekkürler :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları