adminpanpa, Abdullah KARA
Google amcam illa hakkınızda bir sayfanız olsun diye tutturup duruyor; ben de amcamı kızdırmayıp bu sayfayı oluşturayım dedim.

Aralık 1986 İstanbul doğumlu, evli, deist, lanet olası yay burcu, şanssızlığı meslek edinmiş biriyim. Yazmayı çizmeyi,araştırmayı seven, boş zamanlarında spora, oyuna, müziğe, blog a sarılan , spor ve zaman takıntısına sahip, insanları neşelendirmeyi seven, yıllardır gülümseyen bi maske takan, dünyaya bırak pembe gözlükle bakmayı, camı olmayan gözlükle bakan bir arızayım.

Çizer, Grafiker, Sosyal Medya Uzmanı ve TVGF onaylı 1. Kademe Fitness Eğitmeniyim (fakat kendimi eğitiyorum :P).

Her ne kadar mutlu gözükse de bir o kadar hüzünlü olup sürekli kendini sorgulayan, kendini hesaba çeken, ön yargılardan nefret eden enteresan adamın tekiyim.

Bazen kendimi o kadar çok sorguluyorum ki, o amerikan filmlerindeki polislerin klişe sorgulama sahneleri benim kendime yaptıklarımın yanında devede pire, denizde balık, uzayda ki yıldız gibi kalır.

Ben filmlerdeki koca kıçlı savaşçıların aksine kalkan değilde gülen bi surat taşıyan normal bi savaşçıyım, kim bilir belkide geceleri örümcek adam hesabı dışarıda geziyo, pencerelerinize ağ atıyo, kapı önlerinize çekirdek kabuğu atıyorumdur ;)

İşin aslı sevgili okur, bende sizdenim... Fakat hayat öyle sağlam yumruklar indiriyo ki sağlı sollu, Muhammed Ali gelse bu kadar sağlam patlatamaz. Bende yazarak çizerek bazı şeylerden sıyrılmaya,kendim biraz gülerken sizide biraz olsun tebessüm ettirmeye çalışıyorum... Çevremde doğru düzgün arkadaşım olmadığından, belkide fazla dertleşicek, duygularımı paylaşabileceğim insanlar olmadığından yazıyorum bunları. Fakat tek sebebi bu değil tabi; yazmayı, çizmeyi seviyorum. İçimde tutacağıma değinmek istediklerimi yazıyorum; rahatlıyorum. Kişisel terapi gibi; kendimin psikoloğuyum aslında =) Neden bilmiyorum kendimi bildim bileli sanki bi sosyal sorumluluk projesine üyeymişim gibi üzgün insan görünce güldüresim, neşelendiresim geliyo; bi baskı hissediyorum üstümde. Blogda yazdıklarıma, çizdiklerime falan bakıp "bu adam deli mi?" demeyin sonra :) Her şeyin yeri ayrı ;)

Mizahla, yazıp çizmekle uğraşmak her zaman keyif vermiştir bana. Yellenme seslerine gülen bir topluma karşı farklı işler çıkartmaya çalışıyorum. İnsanlar karikatürü ve mizahı sadece komiklikten ibaret sanıyor; aslında karikatür ve mizah biraz asi,biraz serseri,biraz halkın yanında kalarak konuları eleştirebilmenin en iyi yoludur.

Örneğin silahlanma ile ilgili bir karikatür çizdiğimde bunu zaten komik olsun diye değil, hunharca eleştirmek için yaparım.

Peki AdminPanpa blogunun amacı nedir, yani ne hedefliyorum bu blog ile? Mars'a uydu falan göndermiycem herhalde. İlk amaç yaşadıklarımı, içimde yer eden olayları mizahi bir dille size aktarmak ki bu konuda pek sıkıntı yaşadığımı söyleyemem çünkü mizah gelip beni kendisi buluyo. Yada annem beni doğurmadan önce artık ne yaşamışsa, bana hamileyken ne tüketmişse benim etrafa bakış açımı bayağı bi etkilemiş sanırım. Sentezliyorum, farkında olup aktarıyorum, birazda hayatı izliyorum diyelim. Sonrası yeşil çam filmlerinde karşılıklı koşan aşıklar gibi kendisi koşa koşa geliyo. Bazen bi yerde durduk yere gülümserim, millet bakar bu neye gülüyo falan diye :)  Hiç düşünmezler ki bu totoşun kesin aklına bişey geldi; malzeme çıkartıyo diye.

Efem dediğim gibi blogun ilk amacı içimdekileri dökmek, ikincisi de sizin yüzünüzde biraz tebessüm oluşturabilmek, hatta bazen sümkürmeyle karışık gülmenize, gülmekten yediğinizin boğazınıza takılmasına, çayın genzinize kaçmasına, gülmekten ağlamanıza, kahkaha atmanıza, kıs kıs kıs gülmenize, yazdıklarımın bazılarında kendinizi bulmanıza vesile olmak ve günün stresini geride bırakıp "Fuk yu stress" demenize yardımcı olmaktır. Bildiğiniz sebildir, bardak bardak için, yarasın efem.

Gelecekte bigün buradaki yazılarıma "Şşşşt gelin bakam şöyle" diyip bi kitap derler, basarım diye düşünmekteyim. Fakat hayat bana ne gösterir, yaşam popoma ne zaman şaplak atar, ne zaman başımı okşar bilemem :)  O yüzden şimdilik bu fikir sadece hayalden ibaret sevgili okur.

Neyse kısa keseyim de fatura yazmasın. Beni tek sevindirecek şey sizin burası sayesinde biraz gülümsediğinizi bilmek, üye olduğunuzu, yorum yaptığınızı, hiç olmadı yazılarımı takip ettiğinizi bilmek :))  Yoksa paranoyak tanısı koyucam kendime...

HAYATA İNAT GÜLÜN !!! (En azından deneyin)
A.Kara

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları